Jemig, staat ze nou alweer te koop?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Die ging toch van Lars, naar die jongen met die grote amerikaan, van die gene die hem nu heeft naar weer een andere?
Bart1989 schreef:Die ging toch van Lars, naar die jongen met die grote amerikaan, van die gene die hem nu heeft naar weer een andere?
Dus van Lars, naar Daan88, en toen naar Siemenazu, en nu staat die weer te koop.
En XBXG hoort ook nog ergens in het rijtje, voor Lars.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 11791
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Met recht een Forum-BX dus.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
BasisBIX schreef:Bart1989 schreef:Die ging toch van Lars, naar die jongen met die grote amerikaan, van die gene die hem nu heeft naar weer een andere?
Dus van Lars, naar Daan88, en toen naar Siemenazu, en nu staat die weer te koop.
En XBXG hoort ook nog ergens in het rijtje, voor Lars.
Klopt, ik heb ‘m na een slaap van enkele jaren in een loods gekocht in 2005.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Tussen jouw en Lars zat toch diegene die hem zo verwaarloosd had?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ik heb ‘m inderdaad niet direct aan Lars verkocht. Benjamin (die ook op dit forum zit) heeft er volgens mij een jaar in gereden en er best wat kilometers mee gereden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 448
Geregistreerd: 26-06-2009
- BX 15 RE
- 2CV 6 Club
- Xsara Picasso 1.8 16v Plaisir
- C1 Selection 5drs
Leuke BX 1.9 Automaat type 2 uit ‘86. Deze wordt dus nog belastingvrij!
Joie de Vivre ..avec Citroën!
Tsja, verkoper noemt het een type 1.
Vering voor komt wat teveel omhoog, of achter komt niet, dat lijkt me waarschijnlijker.
Maar verder, voor een type 2 met toch wat roest is 1750 euro aan de hoge kant.
Nog 2 jaar wachten voor belastingvrij, en of de regering dan niet weer wat anders heeft verzonnen is nog maar de vraag.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Wel een apart/bijzonder ding. Het is een 86-er, type2, met type1-achtig interieur (met wel de goede deurpanelen), automaat en multipointinjectie. Maar dan geen inlaatspruitstuk van een vuile GTi, het inlaatspruitstuk lijkt sprekend op dat van een schone GTi, terwijl die pas 3 jaar later op de markt kwam.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:.. Maar dan geen inlaatspruitstuk van een vuile GTi, het inlaatspruitstuk lijkt sprekend op dat van een schone GTi, terwijl die pas 3 jaar later op de markt kwam.
Dit is ‘gewoon’ een 19TRi, dezelfde uitvoering was ook in Nederland te krijgen, met Bosch LU-injectie, 3-wegkat en 104 pk was het de schone variant van de toenmalige 19TRS. Hetzelfde blok (code ‘DFZ’ uit mijn hoofd) is terug te vinden in enkele Pug 205 1.9’s (Rallye / CTi / Gentry / Automatic) en 405 1.9 automatic.
Dit velours-zitzak interieur kom je meer tegen bij Zwitserese type 2 BX TRx modellen. Blijkbaar had Citroën nog bekleding over van de 19GT MY86 .
XBXG schreef:Jemig, staat ze nou alweer te koop?
En met deze prijs zie ik hem ook nog wel ingeruild worden op een c5… Ik vrees er voor.
Gelukkig ligt hij nou ver buiten mijn budget
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
VivéLaDeuche schreef:Leuke BX 1.9 Automaat type 2 uit ‘86. Deze wordt dus nog belastingvrij!
Lekkere bedrijfsnaam
Wat een leuke wieldoppen zijn dat toch!
Totaal aantal Berichten: 27937
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat zijn GT wieldoppen, tenmiste wat er van over is
Het blok lijkt wel erg veel op een GTi blok, alleen de rest van de auto heeft weinig GTi kenmerken…
Het is ook zowiezo een injectie, dus het moet bijna wel een GTi blok zijn.
Volgens mij is er weinig origineels aan deze auto. Jammer dat er geen kentekenplaat op zit om wat uitsluitsel te geven
Arjan Verkade schreef:Volgens mij is er weinig origineels aan deze auto.
In alle vriendelijkheid: als je er geen verstand van hebt, kun je het beter bij lezen laten.