4 van de 60
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Ree’s CX deel II
Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5165

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 13 juni 2009 09:53 PM
  [ # 46 ]

Vandaag heb ik drie relais gekocht plus alles wat erbij hoort om het netjes te bevestigen. Ik wil zowel mijn dimlicht als mijn grootlicht gaan schakelen, ik heb toch nog twee plekken vrij op mijn relais gallerij.

Daarnaast heb ik eindelijk een IPod ingang voor mijn radio. Ik heb zo’n kastje gekocht dat tussen je antennekabel en je radio inzit. De line-in overrult dan één specifieke FM zender. Stem je daarop af, dan heb je dus je IPod. Niets draadloos, dat heeft alleen maar nadelen.

Ik ben er nog niet aan toegekomen om het line-in kabeltje helemaal weg te werken. Hij komt nu aan de achter-zijkant van de radio uit. Ik kon niet zo 123 de zijkant van de console af roggelen om het draadje naar achter te trekken. Nu is er echter een logeerfeestje bij mij thuis en ik ben de enige boven de vier dus het komt er eventjes niet mee van.

Vraagje: gaat de zijkant van de console er op dezelfde manier vanaf als bij de XM, of zit het anders? Heb ik de Haynes al opgehaald   Confused: Surprisedops:

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3180

Gepost: 13 juni 2009 09:55 PM
  [ # 47 ]

Mijn remmen moeten natuurlijk goed zijn..

Maar, is het niet beter dat ding te laten taxeren als de gaten allemaal dicht zijn? Of maakt dat voor een taxatie niet uit..

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 13 juni 2009 10:08 PM
  [ # 48 ]

Bart,

Remmen moeten inderdaad goed zijn, anders moet je de weg niet op. Ik verwacht dat jouw laswerk in de bodem niet veel invloed heeft op de taxatiewaarde. Ze gaan ook écht geen bekleding ed weghalen om te kijken wat de staat is.

Ree

Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Gepost: 14 juni 2009 12:45 AM
  [ # 49 ]
Ree schreef:

Vandaag heb ik drie relais gekocht plus alles wat erbij hoort om het netjes te bevestigen. Ik wil zowel mijn dimlicht als mijn grootlicht gaan schakelen, ik heb toch nog twee plekken vrij op mijn relais gallerij.

Wat ga je met dat derde relais doen dan Ree?

Profiel  

Ree
> 5000 berichten

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 14 juni 2009 12:49 AM
  [ # 50 ]
graddus schreef:

Wat ga je met dat derde relais doen dan Ree?

Weet ik veel. Voor het geval er een andere vast komt te zitten? Dat relaistje gebruik ik nog wel een keer in mijn leven.

Ree

Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Ree
> 5000 berichten

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 14 juni 2009 12:53 AM
  [ # 51 ]

Erg vervelend, trouwens. De bedrading naar mijn koplampen is geel. Mijn electronicazaakje verkocht geel alleen in 1,5mm2. Ik heb maar 2,5mm2 in andere kleurtjes gekocht. Ach, die kleurtjes zeggen sowieso niet alles Cool

Ree

Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Gepost: 14 juni 2009 01:20 AM
  [ # 52 ]
Ree schreef:

Erg vervelend, trouwens. De bedrading naar mijn koplampen is geel. Mijn electronicazaakje verkocht geel alleen in 1,5mm2. Ik heb maar 2,5mm2 in andere kleurtjes gekocht. Ach, die kleurtjes zeggen sowieso niet alles Cool

Ree

Bij mij zijn de draadjes van de koplampen naar de draadbundel grijs met gekleurde hoesjes er overheen. Deze heb ik gewoon gelaten voor wat het was. Ik heb de draadbundel een eindje opengemaakt vanaf het punt waar de drie grijze draadjes van de linkerkoplamp de bundel ingingen tot op het punt waar ze in de draadbundel de splitsing maken naar de koplamp rechts (ook grijs) en de voedingsdraad (zowel dim- als grootlicht geel). Die gele draden heb ik een centimeter of vijf voor de splitsing doorgeknipt en van daaruit draden getrokken naar de relais. Piece of cake Very Happy Overigens heb ik die verbindingen gewoon met schuifstekkertjes gemaakt, zodat ik mocht ik dat ooit willen de relais er zo weer tussenuit kan halen en de oorspronkelijke verbinding weer in elkaar kan schuiven (mannetjes en vrouwtjes doordacht geplaatst en ook nog zo dat ik dim- en groot licht niet kan wisselen.

Profiel  

Ree
> 5000 berichten

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 14 juni 2009 01:28 AM
  [ # 53 ]

Ik ga alles solderen. Mocht een relais ermee kappen heb ik nog een reserve en in geval van nood is het altijd wel door te beunen.

Ree

ps: vak; vergeten zekeringen te kopen Confused En dat terwijl ik vandaag drie keer in de electronica zaak geweest ben voor mijn AUX ingang…

Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Gepost: 14 juni 2009 01:32 AM
  [ # 54 ]

Dat kan ook, maar ik zou in elk geval niet verder gaan zoeken naar de juiste draadjes als dat wat ik je net verteld heb Very Happy

Profiel  

Gepost: 14 juni 2009 01:33 AM
  [ # 55 ]

Ik heb overigens maar een zekering gebruikt en de voeding daarna gesplitst naar de twee relais, ze vragen immers toch nooit tegelijk stroom Very Happy

Profiel  

Ree
> 5000 berichten

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 14 juni 2009 01:38 AM
  [ # 56 ]

Voor de nieuwsgierigen: dit is mijn “auto stereo modulator”...

Ree

Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Ree
> 5000 berichten

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 14 juni 2009 01:41 AM
  [ # 57 ]
graddus schreef:

Dat kan ook, maar ik zou in elk geval niet verder gaan zoeken naar de juiste draadjes als dat wat ik je net verteld heb Very Happy

Dat ga ik ook zeker niet doen Cool

Ree

Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 859

- CX 2400 GTI
Gepost: 14 juni 2009 12:39 PM
  [ # 58 ]
Ree schreef:

ps: vak; vergeten zekeringen te kopen Confused En dat terwijl ik vandaag drie keer in de electronica zaak geweest ben voor mijn AUX ingang…

Ik heb nog wel een glazen zekering voor je als dat is wat je zoekt.. en ook nog wel zo’n tussenzekering of hoe zo’n ding ook heet.

Profiel  

Ree
> 5000 berichten

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 14 juni 2009 12:41 PM
  [ # 59 ]

Ik denk dat ik er twee zwevende zekeringen tussen hang, behalve als ze bij HEC iets beters voorstellen.

Heb je vanmiddag tijd om langs te komen voor het verf op te halen?

Ree

Forget safety.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 859

- CX 2400 GTI
Gepost: 14 juni 2009 12:48 PM
  [ # 60 ]

Ja hoor, over een uurtje of later op de middag?

Profiel  

4 van de 60
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook