Totaal aantal Berichten: 126
- C5 Aircross 1.2 Business
Effe een vraagje voor de experts.
Een maand geleden heb ik mijn Xsara 1.4 uit 1998 ingeruild voor een Berlingo II 1.6 uit 2005. Ik ben erg blij met al de opbergmogelijkheden in de Berlingo, maar met een kleintje erbij kan een beetje meer ruimte om speelgoed e.d. op te bergen geen kwaad.
Op internet kwam ik wat foto’s tegen van Berlingo’s met een Modutop. Mijn vraag is nu of het mogelijk is om zo’n Modutop (alleen het interieurgedeelte) in te bouwen in een normale Berlingo zonder de dakraampjes.
Ik heb een schade Peugeot Partner met een Modutop te koop zien staan voor onderdelen.
Als ik goed naar de foto’s kijk die ik her en der op internet zie staan, dan moet ik iets verzinnen om de luchtuitblaasopeningen in de Modutop van lucht te voorzien, en ik moet iets verzinnen voor de speakers die achterin boven het raam zitten. Daar zit bij de Modutop namelijk de achterste bagagebak tegenaan…
‘T is niet een heel serieus project ofzo, maar ik ben gewoon benieuwd of het mogelijk is… Als ik nou eens voor weinig zo’n Modutop op de kop kan tikken, is het wel leuk om te proberen…
Misschien even aan Zooom vragen, misschien doet hij dit wel
Met vriendelijke groeten uit België,
STYLUS 3530
BERLINGO III Feel Edition 10/2015 Acier Gris met nu 107000 KM
BERLINGO II MULTISPACE 1.9 D Iceland - Grijs van 17/5/2003 met nu 181000 km
BERLINGO IIa MULTISPACE 1.4 Goudkleurig van 2006 met nu 51000 km