3 van de 23
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
De zoektocht naar de RV-05-BN - de ex van Laurens
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 08 juni 2009 12:46 PM
  [ # 31 ]
Laurensvzb schreef:

Dank! Ik ben erg blij met mijn nieuwe dame Very Happy Cool . Nu is het even wachten totdat de v-bak kit er is en dan gaan gelijk de velgen en de banden mee. Het is wel duidelijk geworden dat die echt hun beste tijd gehad hebben, ze kermen het bij het minste al uit. Weet iemand waar   dit knopje voor dient of wat het doet?

Originele schakelaar om de achterramen uit te zetten zodat je kinderen er niet uitspringen…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Laurensvzb
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 19-01-2009

- C5 X Hypnos
Gepost: 08 juni 2009 03:10 PM
  [ # 32 ]

Het nadeel aan die kapjes vind ik is dat wat van je lichtopbrengst wegnemen. Als het lampje zelf al geel is is dit al veel minder. Ik heb   hier een filmpje gevonden met iemand die ze heeft geïnstalleerd en ik vind het voor zover ik het kan zien prima geel licht, geen tuningskleurtje ofzo.

Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

Profiel  
 
Laurensvzb
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 19-01-2009

- C5 X Hypnos
Gepost: 08 juni 2009 03:30 PM
  [ # 33 ]

Ook nog H4   gevonden die op PIAA’s lijken, alleen wel wat goedkoper. Met plaatjes Very Happy !

Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27941
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 juni 2009 09:57 PM
  [ # 34 ]
Laurensvzb schreef:

Wat is dan het juiste model jalozie?

Voor mij icm de Turbo spoiler is dat er 1 met 1 “vin” in het midden. Deze die jij heb heb er 2 Wink
Wat je overigens minder vaak ziet volgens mij Wink

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 08 juni 2009 10:17 PM
  [ # 35 ]
Arjan Verkade schreef:
Laurensvzb schreef:

Wat is dan het juiste model jalozie?

Voor mij icm de Turbo spoiler is dat er 1 met 1 “vin” in het midden. Deze die jij heb heb er 2 Wink
Wat je overigens minder vaak ziet volgens mij Wink

er zijn er van citroen zelf, staat dat ook op, de andere dan weer niet.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
Laurensvzb
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 19-01-2009

- C5 X Hypnos
Gepost: 13 juni 2009 06:48 PM
  [ # 36 ]

Zo, de eerste tank benzine is er weer doorheen, 408,7 km op 59,52 L superrrr oftewel 1 op 6,87.. En die benzine prijzen gingen voorlopig nog omhoog wist de pomphouder mij te vertellen. Ach ja, er zaten ook wat stukjes tussen waarbij ik graag gas mocht geven dus plezier hebben we er zeker van gehad en dat is het belangrijkste Laughing .

Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2419
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 14 juni 2009 11:22 AM
  [ # 37 ]

dát verbruik met een turbo2?

Dan staat ie of héél rijk, of je hebt m écht getrapt!

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
Laurensvzb
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 19-01-2009

- C5 X Hypnos
Gepost: 14 juni 2009 12:02 PM
  [ # 38 ]

De eerste kilometers heb ik vooral eerst de dame netjes warm gereden, dat kan ik nu zien aan de metertjes Laughing  , en daarna vooral het gas erop. Het laatste deel van de tank zijn vooral korte stukjes geweest. Ik ga nu eens kijken wat normaal gebruik oplevert.

Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

Profiel  
 
Remco H.
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 689
Geregistreerd: 17-08-2005

Gepost: 14 juni 2009 12:14 PM
  [ # 39 ]

Zucht. Errug fraai.


Gefeliciteerd . . .

C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43331
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 14 juni 2009 12:50 PM
  [ # 40 ]
Evan schreef:

dát verbruik met een turbo2?

Dan staat ie of héél rijk, of je hebt m écht getrapt!

Ik heb toch ook wel dat soort verbruikscijfers gezien hoor in het verleden Cool

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Laurensvzb
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 19-01-2009

- C5 X Hypnos
Gepost: 16 juni 2009 11:27 PM
  [ # 41 ]

Mijn dame krijgt karakter.. Ze wil niet meer starten Sad .. Het ABS lampje brandde en in een enthousiaste poging dit te verhelpen ben ik alle stekkertjes van de ABS langs gelopen en heb ik ze ingespoten met contactspray. So far so good. In deze bezigheid dacht ik waarom zou ik wat andere stekkertjes mee pakken. Toen ik haar weer wilde starten deed alleen de startmotor het. Alle stekkertjes die ik had meegenomen nog eens extra schoongemaakt en goed vastgemaakt, het hielp niets. Nu is het zo dat ik de benzinepomp als ik het contact omdraai niet hoor, alleen begrijp ik niet wat dat te maken zou kunnen hebben met de stekkertjes die ik los gehaald had en weer schoon heb vastgemaakt. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27941
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 16 juni 2009 11:30 PM
  [ # 42 ]

Als ik de CX een aantal keer na elkaar op contact zet hoor ik meestal alleen de eerste keer de pomp druk opbouwen. Ik denk dat daarna de druk aardig blijft wat na tijdje afzakt.
Er zitten ook geen stekker van de benzinepomp onder de motorkap.

En dat zou ook niet verklaren waarom de startmotor niet draait Wink

Profiel  
 
Laurensvzb
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 19-01-2009

- C5 X Hypnos
Gepost: 16 juni 2009 11:33 PM
  [ # 43 ]
Laurensvzb schreef:

Mijn dame krijgt karakter.. Ze wil niet meer starten Sad .. Het ABS lampje brandde en in een enthousiaste poging dit te verhelpen ben ik alle stekkertjes van de ABS langs gelopen en heb ik ze ingespoten met contactspray. So far so good. In deze bezigheid dacht ik waarom zou ik wat andere stekkertjes mee pakken. Toen ik haar weer wilde starten deed alleen de startmotor het. Alle stekkertjes die ik had meegenomen nog eens extra schoongemaakt en goed vastgemaakt, het hielp niets. Nu is het zo dat ik de benzinepomp als ik het contact omdraai niet hoor, alleen begrijp ik niet wat dat te maken zou kunnen hebben met de stekkertjes die ik los gehaald had en weer schoon heb vastgemaakt. Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

De startmotor draait dus wel. Maar aan welke stekkers zou ik hebben kunnen zitten die het starten onmogelijk maken? Ik heb alleen aan de stekkers gezeten bij de accu en diegene die onder het reservewiel zitten. Of de benzinepomp al druk genoeg heeft opgebouwd weet ik niet, de eerste paar keer heb ik daar nog niet op gelet.

Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos

Profiel  
 
dimmar
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 93
Geregistreerd: 18-12-2005

Gepost: 16 juni 2009 11:37 PM
  [ # 44 ]

injectierelais misschien?

Profiel  
 
ikdiederik
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 71
Geregistreerd: 12-12-2008

- XM 3.0 V6 Pallas
Gepost: 16 juni 2009 11:37 PM
  [ # 45 ]

Die van je brandstofpomprelais. Misschien stond je relais al op het punt te overlijden en is dat door het ‘gerommel’ gebeurt of misschien maakt ie nu minder goed contact (ook al was het tegenovergestelde de bedoeling Rolling Eyes )

Profiel  
 
 
3 van de 23
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook