4 landenrit
Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2198

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 05 juni 2009 04:49 PM

Goedemorgen/middag/avond,

zijn er nog mensen die dit weekend meedoen met de vierlandenrit?   Ik doe dit jaar voor het eerst mee. Vrienden van mij rijden deze rit elke jaar en vinden het erg leuk en gezellig. Ikzelf ben erg benieuwd en rijd met mijn huisgenoot in m’n BX. Korte samenvatting: beide dagen van het weekend rijd je ongeveer 350 kilometer over landweggetjes in Nederland,België,Luxemburg en Duitsland. De nacht van zaterdag op zondag verblijf je in Schweich in Duitsland.

Ik heb nog gezocht of er al een topic over was, maar kon het zo snel niet vinden.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27941

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 juni 2009 10:40 PM
  [ # 1 ]

Even snel gekeken, maar ik kan eigenlijk niet zo snel vinden met wat voor soort auto’s ze nu rijden Wink

Profiel  

Vermond
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 08 juni 2009 01:43 AM
  [ # 2 ]

Vanalles, het maakt helemaal niks uit. Ik ben vanavond weer thuis gekomen in Eindhoven. Ik heb het super naar mijn zin gehad. We hebben door erg mooie gebieden gereden. Vooral vanochtend toen we vertrokken uit Schweich was het erg mooi. Verder heb ik maar 1 Citroën gezien en dat was een DS.

De BX heeft het goed gehouden. Ik heb een 1.9 gti, de eerste dag hebben we 400 km gereden met 1 op 8.8, beetje doorgetrokken op z’n tijd Smile. Vandaag hebben we rustiger gereden en echt ‘getourd’ en hebben we net niet de 1 op 10 gehaald. Leuk was dat ik op vrijdagavond half 11 er achter kwam dat mijn dynama niet meer werkte. Ik wilde vertrekken richting Eindhoven maar hij was helemaal dood. Gelukkig had ik nog een tri staan en ik had snel een werkende dynamo gevonden Smile.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27941

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 juni 2009 10:09 PM
  [ # 3 ]

GTi met of zonder kat?

Moet overigens veel zuiniger kunnen Wink

Profiel  

Vermond
> 2000 berichten

- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Gepost: 09 juni 2009 03:04 PM
  [ # 4 ]

Het is een d6a, dus hoort zonder kat, maar er zit er nog 1 onder die ik een keer leeg moet kloppen. Wat betreft benzineverbruik, ik ga binnenkort eens onder normale omstandigheden het verbruik meten, want ik heb het idee dat ik voor een fortuin wegstook op het moment Smile. Verder is sowieso de hele motor toe aan een grote beurt.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook