4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

De cx RI van mike. Hulp nodig met strippen en opbouwen
Rayden108
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 471

- CX 2.5 RI
- Xantia 1.6i
Gepost: 15 juni 2009 08:38 PM
  [ # 46 ]

Ola, vandaag is de expert geweest (critische man) en het bedrag waarmee zij kwamen lag toch een eindje uit de buurt van wat het me daadwerkelijk gaat kosten. Dat zat er dik in. Wel logisch natuurlijk….gezien de achterkant van de auto hier en daar een scheurtje/deukje of putje heeft vergoeden ze maar een deel van de schade (wat ook deukjes en putjes zijn alleen wat grotere) .

Gezien ik geen zin heb om 3maanden van brood met pindakaas te leven Smile stel ik het uit tot eind dit jaar of begin volgend jaar.

Ik heb een stalling gevonden en daar staat ze voorlopig durf haar voorlopig niet meer voor de deur te zetten (2x gezeik in 3 maanden tijd)

Ik heb overigens een bod gedaan op een xantia met weinig kilometers (zo goed als gekocht) . Dat lost het probleem op dat ik over mijn kilometers heen ga met de cx. Nu kan ik op mijn gemak zonder haast de auto langzaam strippen en mooier maken.

Weet iemand wanneer de najaars rit plaats vindt?

Profiel  

Ree
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5165

- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Gepost: 15 juni 2009 09:21 PM
  [ # 47 ]
Rayden108 schreef:

Ola, vandaag is de expert geweest (critische man) en het bedrag waarmee zij kwamen lag toch een eindje uit de buurt van wat het me daadwerkelijk gaat kosten. Dat zat er dik in. Wel logisch natuurlijk….gezien de achterkant van de auto hier en daar een scheurtje/deukje of putje heeft vergoeden ze maar een deel van de schade (wat ook deukjes en putjes zijn alleen wat grotere) .

Ik heb geen verstand van verzekeren, maar ik vind dat niet logisch. Je hebt het recht om schadeloos gesteld te worden. Je CX hoeft er niet beter op te worden, maar de schade moet hersteld worden. Kan dat niet voor dat geld? Ik zou in dat geval aan een expert vragen of het niet slim is een contra-expertise te doen. De expert die bij jouw langs is gekomen, is natuurlijk niet objectief maar in dienst van de verzekeraar.

Ree

Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.

― Rumi

Profiel  

Rayden108
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 471

- CX 2.5 RI
- Xantia 1.6i
Gepost: 15 juni 2009 09:27 PM
  [ # 48 ]

Nou… het is wel logisch volgens mij.

Stel dat iemand zijn deur tegen jou auto opgooit (zeg je linker voorspatbord) en er zit dus een goeie deuk in Maarrrr het spatbord zit wel helemaal onder de roest (duidelijk zichtbaar) dan is het logisch dat ze zeggen , ja alles best maar wij betalen niet alles want dat ding is zowiezo zonder schade al waardeloos.

Nou is het in mijn geval wat minder erg maar er zitten wel gebruiks sporen op de auto (vooral achter want voor was het net gespoten)

En de schade achter leek een beetje op steenslag, geen deukjes maar kleine stukjes lak die weg zijn geslagen.  Maar er zaten meerdere maar dan wel kleinere oude (steenslag noemen we het dan maar) dus ook hier waren ze niet bereid het hele bedrag uit te keren.

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook