Gezien de eerdere opmerkingen over veiligheid lijkt me een speedster nou niet bepaald een optie…
Ook niet erg practisch, want Thijs komt met zijn lengte altijd boven het voorruitje uit.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ik zie het punt tussen veiligheid en speedster niet? als het alleen om de voorruit korter maken gaat, dat is toch niet minder veilig dan dat het nu is?
Wanneer de bestuurder boven de voorruit uitkomt, en er een ongeluk gebeurt waarbij de auto over de kop slaat…... afijn, daarom lijkt me een speedster leuk voor rond de boerderij maar niet op de openbare weg.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ja dat snap ik wel maar ik denk dat het met voorruit enigzinds het zelfde effect geeft. als dat gaat rollen is die voorruit praktisch gelijk plat hoor.
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Inderdaad Niels, de voorruit heeft dan geen steun van het dak meer… En dan krijg je meteen ook een partij glas op je.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Wat dacht je van steenslag Als dat steentje maar net midden in je gezichtsveld op de ruit klapt.. Ben je blij dat je de ruit zo hebt gelaten. Blaadjes komen ook hard aan met een gangetje van 50km/h vrees ik.
wat te denken van vliegjes, iedere keer als je ergens aankomt moet je eerst je tanden flossen
Dat is het probleem van altijd met een smile rond te rijden (zo’n probleem heb je in een jap niet ).
idd, aan zo’n hok kan je nooit sleutelen, dan vergaat het lachen je wel
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik kan verzekeren (in geval van motor) dat een meikever tegen de helm al pijn doet!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ik heb weleens een wesp op mijn voorhoofd gehad op de motor na dan schrik je wel even en het doet mal zeer na goed ik vind het een superleuk idee/uitvoering (al zou ik matzwart kiezen ipv wit) zoon apparaat is veiligere dan een motor! Ga je de auto nog bij de rdw laten keuren eigenlijk?
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
-niels- schreef:wat te denken van vliegjes, iedere keer als je ergens aankomt moet je eerst je tanden flossen
Echte piloot heeft geen vliegangst
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
LOL
Weleens eentje in mijn helm gehad
@Halfgaar*: Ik ben al met de RDW in conclaaf.
*coole naam, ik lig in een vouw
Test