Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Niet slecht wouter! Inkoop voor weinug, taxatie 3500
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Thanks Waterman, W had het goed aangevoeld dat ze hem beter meteen mee kon nemen
Hulde aan afdeling creuse!!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
ps, je had het inkoopbedrag er best bij mogen laten staan hoor. Totaal met reis, invoeren en apk heeft ie me een 800 euro gekost.
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
CX: aankoop 2800; invoer en onderhoud: whatever; taxtie 5500
HY: aankoop: krijgertje; onderhoud: paar honderd per jaar; taxatie 7500
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
woutersmits schreef:ps, je had het inkoopbedrag er best bij mogen laten staan hoor. Totaal met reis, invoeren en apk heeft ie me een 800 euro gekost.
Dan heb je het helemaal goed gedaan. Mooi man.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ree schreef:CX: aankoop 2800; invoer en onderhoud: whatever; taxtie 5500
HY: aankoop: krijgertje; onderhoud: paar honderd per jaar; taxatie 7500Ree
De cx valt me toch tegen Ree
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ree schreef:
HY: aankoop: krijgertje; => taxatie 7500
Ree
Da’s pas mooi!
Mijn CX:
Aankoop 3000
Inmiddels 2800 ingestopt aan invoer, onderhoud, antiroest, hemeltje, wielen, banden
Taxatie 6000
zeer tevreden!
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Ik denk omdat er bijna geen origineel stuk plaatwerk op zit. Ik denk dat ik voor dat geld een prima vervanger kan regelen dus ik vind het bedrag prima.
Ik snap echter niet zo goed waarom een XM met een vergelijkbare KM stand en vergelijkbare staat van het interieur en onderhoud een paar duizend euro hoger getaxeerd wordt. Maar ik snap veel meer niet van geld en dat wil ik graag zou houden
Maar als ik zelf zou mogen kiezen over welk bedrag ik premie zou moeten gaan betalen had ik denk ik hetzelfde gekozen als de heer Heffener gedaan heeft.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ree schreef:Ik denk omdat er bijna geen origineel stuk plaatwerk op zit. Ik denk dat ik voor dat geld een prima vervanger kan regelen dus ik vind het bedrag prima.
Ree
Bij mij had ie wel de indruk dat al het plaatwerk nog origineel was. Zoveel maakt dat dus niet uit. Maar ik heb dan weer geen leer…
Maar zoals je zegt, het gaat om de vervangingswaarde.
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wat een leuke dag gister
Ree, bedankt voor je gastvrijheid en het organiseren!
Gelukkig zat het weer ook nog mee
Volgens mij zaten de meeste CXen tussen de 5000 en 6000 euro.
Alleen die van Laurens zat daar een stukje onder geloof ik.
Die HY is netjes hoor Ree
Ik weet niet dat de XMen deden, behalve die van Maarten dan, maar die was ook wel erg netjes. En heeft ook de uitvoering en het bouwjaar mee
De BXen kwamen qua taxatiewaarde in de buurt van de CXen
Hier nog wat fotootje die ik gister heb kunnen maken: Album
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ree schreef:Ik denk omdat er bijna geen origineel stuk plaatwerk op zit. Ik denk dat ik voor dat geld een prima vervanger kan regelen dus ik vind het bedrag prima.
Ik snap echter niet zo goed waarom een XM met een vergelijkbare KM stand en vergelijkbare staat van het interieur en onderhoud een paar duizend euro hoger getaxeerd wordt. Maar ik snap veel meer niet van geld en dat wil ik graag zou houden
Maar als ik zelf zou mogen kiezen over welk bedrag ik premie zou moeten gaan betalen had ik denk ik hetzelfde gekozen als de heer Heffener gedaan heeft.
Ree
Mmm, mijn XM met maar 130,000 km is getaxeerd op 4350, dus dat verhaal gaat niet voor alle XM’s op. Onderhoud en interieur mankeert niks aan, ik denk dat íe ook wel degelijk kijkt naar motorische kant. Die van mij is maar een 2 litertje, 8V.
Ik heb ‘m gister een paar keer bij een paar auto’s horen zeggen dat ze “ondergewaardeerd” zijn, en daar past íe zijn taxatie dan ook aan aan…
(Ik weet het zeker denk ik..)
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Hij vertelde mij ook dat hij bijvoorbeeld BXen in het algemeen ondergewaardeerd vond. Hij zou een mooie XM of BX wel hoger willen taxeren, maar hij moet ook rekening houden met de markt.
De marktwaarde voor onze mooie auto is niet zo hoog. Aan de andere kant is dat ook weer goed, anders zouden vele van ons hier niet zo’n mooie auto kunnen rijden
Ik denk dat je met 4350 toch niet verkeerd zit, de normale verzekeringswaarde ligt veel lager. Als je goed gaat rondzoeken vind je voor die prijs denk ik wel een mooie vervanger
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Arjan Verkade schreef:
.........Ik denk dat je met 4350 toch niet verkeerd zit, de normale verzekeringswaarde ligt veel lager. Als je goed gaat rondzoeken vind je voor die prijs denk ik wel een mooie vervanger
Ik ben ook zeker niet ontevreden…
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
ambijajance schreef:Ree schreef:Ik denk omdat er bijna geen origineel stuk plaatwerk op zit. Ik denk dat ik voor dat geld een prima vervanger kan regelen dus ik vind het bedrag prima.
Ik snap echter niet zo goed waarom een XM met een vergelijkbare KM stand en vergelijkbare staat van het interieur en onderhoud een paar duizend euro hoger getaxeerd wordt. Maar ik snap veel meer niet van geld en dat wil ik graag zou houden
Maar als ik zelf zou mogen kiezen over welk bedrag ik premie zou moeten gaan betalen had ik denk ik hetzelfde gekozen als de heer Heffener gedaan heeft.
Ree
Mmm, mijn XM met maar 130,000 km is getaxeerd op 4350, dus dat verhaal gaat niet voor alle XM’s op. Onderhoud en interieur mankeert niks aan, ik denk dat íe ook wel degelijk kijkt naar motorische kant. Die van mij is maar een 2 litertje, 8V.
Ik heb ‘m gister een paar keer bij een paar auto’s horen zeggen dat ze “ondergewaardeerd” zijn, en daar past íe zijn taxatie dan ook aan aan…
(Ik weet het zeker denk ik..)
Terwijl jouw xm een prachtig apparaat is! Die zou ik wel willen hebben
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Na heel wat gedoe met het online gooien. Hier mijn foto’s.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3