Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ik dacht ik wacht deze week nog even af, maar nog steeds niks.
Ik zit de hele week al thuis te zieken, zal ik de tijd maken om nog een mailtje te sturen ??
Nee geen zin in.
EDIT toch maar wel gedaan.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Brief met excuses erbij. Hij zou wel eea aan Emerpark verzonden hebben maar per ongeluk vergeten zijn om de klant zelf een rapport te zenden.
edit; Net Emerpark gebeld. Ook zij hebben sinds gisteren het rapport…. Excuusbrief is dus leuk maar ook gelogen.
Dat ging destijds bij mij netzo.
Standaard excuusbrief dus.
Mijn verzekering, GIO, had mij destijds expliciet vermeld dat ze wel een rapport moesten hebben. Een toezegging van de taxateur was niet voldoende. Eerder werd mijn auto niet All-risk verzekerd.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ik had woensdag ook eindelijk het rapport binnen. Idd ook met die domme excuusbrief erbij dat hij wel rapport aan de assuradeurs heeft uitgebracht maar niet aan de eigenaren. Nou dus niet, want Emerpark zeurt al 2 maanden aan m’n kop waar het taxatierapport blijft…
Om dit te bereiken heb ik hem twee maal gemaild (zonder reactie) en drie maal gebeld. De eerste keer dat ik hem aan de telefoon had, kwam hij met het excuus van ziekte en grote drukte. Ziek zijn akkoord, maar dat laatste vind ik een schoffering van mij als opdrachtgever. Je kan niet doorgaan met het aannemen van opdrachten als je daardoor je achterstallige werk niet meer kan afmaken.
Ik denk dat ik de volgende keer op zoek ga naar een andere taxateur.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Bij mijn verzekering via de CX-club was dat geen enkel probleem. Neemt niet weg dat ze inderdaad eerst moeten zorgen dat ze het reeds aangenomen werk binnen een acceptabele termijn moeten afronden alvorens ze extra werk aannemen.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Toch jammer dat het zo gelopen is, want hij weet wel waar hij het over heeft en kent al die auto’s die hij ooit heeft gezien….
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Tja, idd geen klagen over zijn rapport. Dat ziet er goed uit.
Ik heb nog niets ontvangen, tijd voor een mailtje….
Ik ben uitgemaild. Het lijkt erop dat er het e.e.a. druppelsgewijs binnen gaat komen, ik wacht dat wel af. Gaat het op alfabetische volgorde ??
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Mijne kwam binnen een dag nadat ie de eend van de overbuurman had getaxeerd. Denk dat er toen een lichtje ging branden in de zin van, hee, die BX ken ik. Jammer dat ie net meteen als extraatje de GT heeft getaxeerd. Die er op dit moment vrij dramatisch uitziet en erg graag gewassen wil worden.
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Mijn raport is net binnen gekomen, zonder dat ik met hem contact opgenomen heb.
Ik heb geen excuusbrief.
Wat mij wel op viel is dat het raport op 17 aug 2009 geschreven is, daar heb ik zo mijn twijfels bij natuurlijk
Ik hoop voor de rest dat ze nu ook snel komen!
Totaal aantal Berichten: 615
- CX 25 GTi Turbo 2
+1 Hier is ie ook binnen..
Ex: CX 22 TRS
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Ook hier vandaag binnengekomen.
Vandaag hier. Mooi. Ik wist niet dat ik een in ongelijke delen neerklapbare achterbank heb, zo leer je ook nog eens wat.
De text is ook wel mooi: “Wij hebben onlangs…...bla bla….de taxatie is niet onbeperkt geldig…...”
Zat er niet een papiertje bij met uitleg waarom het zo laat is verzonden?