Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Falk schreef:“Als dat niets brengt laat ik hem daar”
Ja? en dan?
Als ze hem afpersen en er is niets te vinden, is er waarschijnlijk ook niets!
Nou, dan gaan ze verder zoeken of evt een CO2 test doen, maar daar heeft ie waarschijnlijk geen tijd voor omdat ze op dit moment echt overvol zitten.
Falk schreef:
Heb je er na je vacantie nog mee gereden? En hoe en hoe vaak controleerde je voor die tijd je vloeistof?
Ik heb er eigenlijk nog niet mee gereden… Eigenlijk meer uit een soort van angst dat ik meer stukmaak dan goed voor de auto is.
Voor die tijd controleer ik tsja geregeld de koelvloeistof, dat houdt in na een aantal langere ritten. Bij deze auto wat vaker omdat we er nog niet zoveel kms in gemaakt hebben.
Ik blijf van mening dat ruim een liter koelvloeistof niet zonder één of ander gevolg in ongeveer 300kms kan verdwijnen. Ik hoop nog steeds dat het een storm in een glas water is, maar toch.
Ik ga er morgen wel eens mee naar Citroville rijden, dat is toch ook weer 30kms heen en terug en dan zien we verder.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Vandaag even tijd gevonden in in Borculo langs te rijden…
Systeem onder druk gezet en wat blijkt nu!? Kachelradiateur is lek!
Heb er eerlijk gezegd helemaal niets van gemerkt, maar deze is overduidelijk lek.
Ik ga `m voorlopig afkoppelen/afsluiten en zal over een tijdje wel eens zien hoe we dit gaan oplossen
Ik ben eigenlijk allang blij dat het niets ‘ernstigers’ is.
Iedereen bedankt voor de tips!!
Robert
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa