Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Hier een paar plaatjes van afgelopen weekend:
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
iedereen die er was leuk dat jullie er weer bij waren. Het was weer erg gezellig.
Organisatoren (en natuurlijk de aanwezigen ook) bedankt! Toppertje!
Died
Erg jammer dat ik het weekend niet mee heb kunnen maken dit jaar. En gezien de foto’s heb ik weer eens wat gemist.
Goed, wat zijn de data van volgend jaar? Dan ga ik die alvast in mijn agenda blokkeren.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
de datum voor volgend jaar voor het schermertreffen is in het weekend van 25 t/m 27 juni 2010. dus zet deze datum alvast maar in je agenda
Check. Ik moet wel even vervanging regelen voor dat weekend, maar daar heb ik een jaar de tijd voor.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
De foto’s die ik gemaakt heb staan ook online op de website (www.schermertreffen.tk)
Hier ook een foto van de man in aktie (CitroenAZU) die al die prachtige foto’s maakt
Totaal aantal Berichten: 849
- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
dyane schreef:De foto’s die ik gemaakt heb staan ook online op de website (www.schermertreffen.tk)
Hier ook een foto van de man in aktie (CitroenAZU) die al die prachtige foto’s maakt
De spotter weer eens gespot.
[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)