Totaal aantal Berichten: 182
- BX Break 1.9 TRI
- Berlingo 1.6
Hallo allemaal,
even voorstellen ; ik ben 36, kom uit Best en rij al vanaf m’n 18e Citroen ; inmiddels 3 eenden gehad, een BX Deauville en heb momenteel een BX Sport en een Berlingo Cinqspace.
Ik lees al een tijdje het forum, en misschien weten jullie me te helpen ; ik heb voor m’n Sport morettes klaarliggen, inmiddels mooi opgeknapt en gespoten, maar ik mis 1 lamp ; grootlicht (de binnenste) zijn compleet, maar ik mis de bijrijderskant dimlicht. Nu zit er aan de stuurkant een Bosch 408 in, maar die kan ik nergens meer gevonden krijgen. Heeft iemand enig idee welke ronde lampen wel passen ??
Gr,
Pedro
Have a break ...
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Van BMW passen bepaalde modellen lampen.
Even uitzoeken welke en dan naar de sloop.
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Je zou ook nieuwe imitatie reflectoren kunnen kopen…
Als je gebruikte zou vinden, goed opschrijven welk type auto het vandaan komt please Want ik heb er ook nodig
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
E30
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
Totaal aantal Berichten: 11791
- Xantia TD SX
GoodOldDiesel schreef:E30
Juist; BMW E30 dus voor de duidelijkheid (3-serie 1982 - 1990 [sedan] /‘93 [Cabrio] /‘94 [Touring]). Die staan ook nog heel netjes.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 182
- BX Break 1.9 TRI
- Berlingo 1.6
Dank !! Ik ga aan de slag !
zal ook eens wat foto’s plaatsen trouwens, altijd leuk…
Pedro
Have a break ...