Totaal aantal Berichten: 6133
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Ik zie niet eens waar ik nou naar zit te kijken…
Totaal aantal Berichten: 7581
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Volgens mij zitten we naar de voorbumper van een auto te kijken. Maar dat weet ik niet zeker. Het doet me denken aan de Alfa Romeo Montreal, maar dan anders. Ik ben nog eens op gaan zoeken hoe de Iso Rivolta Lele en de Lamborghini Jarama er uit zagen. Maar die zijn het in elk geval niet.
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Ik heb een beetje de indruk dah het wel een Alfa Montreal is, maar dan het prototype...
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7581
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Hé, dan was mijn eerste gevoel toch goed. Nooit gezien, dat prototype. En na even Googlen snap ik nou ook waarom dat ding Montreal heet. Penny Lane, bedenk jij een fijne nieuwe?
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
- Xantia TD SX
Ik ga een hernieuwde poging doen om de vorige auto die ik wilde posten op de plaat te zetten…
@Marjolein: met url-tags. Die moet je dan met de hand tikken want ik dacht dat ze niet meer in het knoppenbalkje zitten. De URL kopieer je uit de adresbalk van je brouwser. Dan woord Dit is vooral heel handig als je ook de enorme foto’s wilt plaatsen zonder dat het draadje enorm traag wordt!
Edit: o ja, voorbeeldjes tikken werkt niet, die zitten dan onder een dooie link . Als je dit bericht quote zie je de code wel verschijnen
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Xantia TD SX
toniclight schreef:Prototypes zouden we toch niet doen?
Jeroen
Dat is natuurlijk waar. Wil jij dan een nieuwe plaatsen? Dan heb ik de tijd om even een foto te regelen voor later
Derk
@ Derk, bedankt, ik ga thuis eens oefenen.
nog even over de Alfa http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Montrealhier staat dat ie ook gewoon in productie is geweest
une nouvelle vie
- 2CV 6 Special
Penny Lane schreef:toniclight schreef:Prototypes zouden we toch niet doen?
Jeroen
Dat is natuurlijk waar. Wil jij dan een nieuwe plaatsen? Dan heb ik de tijd om even een foto te regelen voor later
Derk
Nee!
Het is natuurlijk bijzonder knap dat je deze auto hebt gevonden.
Ik was er nooit opgekomen,sterker nog, ik kende deze auto helemaal niet.
Jeroen
- 2CV 6 Special
marjolein schreef:@ Derk, bedankt, ik ga thuis eens oefenen.
nog even over de Alfa http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Montrealhier staat dat ie ook gewoon in productie is geweest
De gewone Alfa Montreal wel natuurlijk, maar je opgave was van het prototype van deze auto.
Jeroen
Zelfde ontwerper als de BX
- Xantia TD SX
Ik zal zometeen kijken of een prent kan maken. Ik ben zo op pad namelijk en dan móet dat wel lukken Nog even geduld, mensen!
Derk
ok, weer wat geleerd.
une nouvelle vie
- Xantia TD SX
Goed, ik heb ‘m. Zal je zien dat ‘t een makkie is… Maar mooi is deze ook zeker!
Vergroting door te klikken!
Derk