Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
Zojuist gespot voor mijn inrit in Hilvarenbeek:
Een blauwe BX met een kenteken dat volgens mij begon met TH…
De eigenaar was te vinden op mijn inrit, rondom de TRD… Ik was net te laat beneden om nog hallo te zeggen…
Totaal aantal Berichten: 27933
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
2 BXen gezien op de A27.
De eerste was een grijze 16 TZi.
Met spoiler en spatlappen. En het kenteken begon met DS
De 2de was een witte.
Maar dan helemaal wit, strips meegespoten en zelfs het kofferbakslot. Alle type plaatjes eraf en een groot chevron op de motorkap.
Dacht dat zelfs de wielen wit waren.
Verder voorzien van LED verlichting dacht ik snel te zien.
Allochteun schreef:Zojuist gespot voor mijn inrit in Hilvarenbeek:
Een blauwe BX met een kenteken dat volgens mij begon met TH…
De eigenaar was te vinden op mijn inrit, rondom de TRD… Ik was net te laat beneden om nog hallo te zeggen…
Haha, dat was ik! Ik heb nog foto’s gemaakt en wilde ze net hier plaatsen
De auto/kentekencombinatie kwam me lichtelijk bekend voor!
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
Ah! Dan was het dus YH in plaats van TH .
Foto’s mag je alsnog wel plaatsen hoor, heb ik eindelijk mijn primeur in dit topic te pakken
Kom je hier ergens uit de buurt toevallig? Ik woon nu niet bepaald op een plek waar je normaal gesproken toevallig langs komt…
Er zit nog wat werk aan de auto, maar dat was je met een blik op het interieur ongetwijfeld al opgevallen..
Helaas ben ik er een uurtje of 2 geleden achter mogen komen dat de technische staat eerst weer de voorkeur dient te krijgen… Er viel me een grote olievlek op onder de auto. Auto even gestart, aangezien ik nergens iets zag lekken. A wel.. Wagen gestart, diesel gutste in behoorlijk tempo uit de wagen… Shit… Kon in het donker niet echt zien waar het vandaan kwam. Komt ergens uit de buurt van de brandstofpomp, maar in ieder geval niet uit de aanvoerleidingen. Ik hoop met name dat het niet de pomp zélf is die lekt, want dan heb ik een serieus probleem ben ik bang…
Ik ging naar het NK veldrijden en zocht onderweg een supermarkt voor proviand. Volgens de borden loopt de route naar het dorpscentrum langs jouw huis. Maar die Albert Heijn bij jullie in het dorp was dus mooi dicht! Ik woon zelf bij Breda.
Balen van je diesellek. Ik hoop dat je snel de boosdoener vindt.
- BX 19 TRD Automatic
- BX 19 TRD
Ah vandaar. Helaas.. Klein dorpje he, weinig kans dat je daar op zondagochtend een supermarkt gaat vinden die open is
Is me nooit opgevallen dat de borden je zo sturen trouwens, maar ja, wie laat daar op in zijn eigen woonplaats. Is in ieder geval niet de kortste weg, maar ze zullen het doorgaand verkeer bewust wel zo veel mogelijk via de industrieterreinen sturen .
Breng de wagen voor de lekkage vanavond naar de garage. Ik kan er te moeilijk bij om goed te zien waar het lek nu precies vandaan komt, dus een brug is wat dat betreft wel erg makkelijk. En zo in het donker en in de kou lig ik niet graag op mijn rug onder de wagen…
Gisteren toevalligerwijs Allochteun gespot in z’n woonplaats! Wist niet dat de BX van hem was, dus gewoon ff (slechte) foto’s gemaakt voor op het forum.
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Ik keek even uit het raam, komt er zomaar een Duitse BX voorbij door de sneeuw. Het was te ver om te zien wat het precies was, maar het was een grijze type 3 met een kenteken uit Nordhorn: NOH AM 513.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vanavond spotte ik rond 18.40 op de Deldenerstraat in Hengelo een grijze BX type 3 met een kenteken dat begon met een F. Het leek alsof de auto gele lampen had.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
BX Sjiek;
Ziet er Chic uit!
1985 Citroën BX 19 Spogt
2001 Volvo S60 24 170pk
Totaal aantal Berichten: 1036
- BX 16 TZI Automaat
Sjieke Chic! (Net als marvin kon ik het ook niet laten )
“The car is the closest thing we will ever create to something that is alive.” -Sir William Lyons, founder of Jaguar
Het is al even geleden dat ik er een in het wild ben tegengekomen.
Op de terugweg van de BX Club Nieuwjaarsmeeting zag ik een witte TZx voorbijkomen terwijl ik zelf bij de pomp stond.
En bijna thuis, bij de supermarkt, deze geïmporteerde 16RS Break:
Totaal aantal Berichten: 70
- BX SPORT
- AX GTI
- AX 1.4 Furio
- AX First 1.4 D
- BX Chic
Ik zie deze BX altijd staan op het Javaplein in Amsterdam.
Totaal aantal Berichten: 1069
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break