Lekker!
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ben ik even op vakantie.. Is de dame al weer recht!!
GRANDIOOS!!!
Fotooos! ?
Foto’s voorlopig op pagina 6…
15 augustus op de trailert naar de spuiter, volgens de huidige planning dan begin september klaar…
We zullen zien
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Mooi werk, ziet er al prachtig uit Marco.
BTW, kun je zo’n achterscherm makkelijk losmaken of moeten de puntlassen worden uitgeboord?
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet.. Iig zul je het ruitje er uit moeten snijden…
Nieuwprijs van t scherm viel mij mee: net geen 200 ex btw…
Toen ik er een kras in had staan heb ik overwogen de delen te vervangen en toen werd mij toch wel vriendelik meegedeeld dat het acterscherm niet zo 123 te vervangen is, dus ik gok erop dat het idd lassen uitboren of afslijpen zal zijn..
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
deels boren en slijpen
Nou,
Maandag en vandaag bezig geweest met de xm. Nieuwe span en looprollen voor de multiriem, nieuwe snaar. Nieuwe O-Ring in de LHM pomp, spruitstuk er af gehad, contacten schoon gemaakt, nieuwe accu er in.
In het begin liep de dame wat twijfelachtig, maar na even inlopen liep ze schitterend Bak schakelt ook erg goed
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Nog beeldmatriaal gemaakt?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
wil het wat lukken met die warmte
ben wel nieuwsgierig als hij/zij klaar is
xm 21td bleu balmoral 11_1998 rijd perfect
en ik ben in derry de rnige met een xm
De auto staat op het moment te wachten op de spuiter, de planning is nog steeds half september spuitklaar. Dan komt uiteraard nog het RDW verhaal, APK, Alcantara vervangen ETC ETC Cifo meeting ga ik dus niet redden…
Wel net 2 nieuwe multimedia badges gescoord voor op de zijkant. Die misten bij mij Daar had ik echt niet op durven hopen, dat spul is niet meer nieuw leverbaar en ook nooit leverbaar geweest…
Marco
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Is dat alcantara zo slecht?
Als er nog geen gaten in zitten (het alcantara alleen wat ruwer zeg maar), zou ik wel eens interesse kunnen hebben…