5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
CX 20 Break
sergolet
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 08-08-2006

- CX CX Reflex D (Familiale )
- CX Pallas 2.5 Diesel
Gepost: 19 april 2011 04:59 PM
  [ # 61 ]

Hallo,
sorry ik snap het niet helemaal,
jij hebt je koets opgetild neem ik aan en toen je subframe weggerold, maar toen had je toch nog niet die constructie gelast die het doorzakken voorkomt??

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 19 april 2011 08:21 PM
  [ # 62 ]

Als je even bij mij kijkt dan zie je dat je eigenlijk niks hoeft te ondersteunen als je rustig aan doet.
subframe buigt wel iets door maar wordt niet KROM.
Fabrieksaf werd het ook zo gedaan subframe op de band carroserie erboven en op elkaar laten ploffen ,
klaar is kees.
Alleen als je gaat lassen moet je alles zien recht te houden.

vriendelijke groet frank

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43338
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 19 april 2011 08:37 PM
  [ # 63 ]

Tijdens de productie werd het chassis wel degelijk ondersteund!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 19 april 2011 11:43 PM
  [ # 64 ]

Dat weet ik….... ook wel,maar als je een beetje rond kijkt op dit forum,dan kun je zien dat het subframe maar een beetje doorbuigt en als je het met beleid doet dit niet bezwaarlijk is.
Zet anders een pallet wagen onder je blok en je bent overal vanaf.
Maar de meeste mensen die een andere carroserie op het subframe zetten halen toch eerst het blok eruit.
en dan heb je geen probleem meer,
Ik zie meer problemen in het opbeuren van de carroserie dan die van het subframe,(eigen ervaring)
als je het thuis doet.

vriendelijke groet frank.

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
sergolet
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 08-08-2006

- CX CX Reflex D (Familiale )
- CX Pallas 2.5 Diesel
Gepost: 07 april 2012 03:59 PM
  [ # 65 ]

Hallo heb jij je wagen nog klaargebouwd?

Profiel  
 
Gepost: 07 april 2012 10:53 PM
  [ # 66 ]

Daar ben ik helaas nog niet toe gekomen, voorlopig is het XM V6 Break;)

Alles ligt zeker nog klaar, gaat niet zomaar in de vuilbak hoor!

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook