Sensor cent. deurvergrendeling
xsara_LP
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 58

Gepost: 14 juli 2009 01:16 PM

Hello,

Ik kreeg gisteren ineens mijn slot van de bestuurdersportier niet van `t slot af, ik had `m er al goed ver ingedrukt maar hij wou niet om. Gelukkig werkte me andere slot van de meerijderkant nog wel. Nu werkt de slot van de bestuurderskant wel alleen moet ik drukkent zowat `t slot open maken.

Nu heb ik dus een werkende centrale deurvergrendeling, en mijn sleutel is voorzien van een “afstandbediening”. Alleen mijn rubbertje mist van de sleutel, wat ik opzich wel zo kan vervangen denk ik.
Maar ik kan met een pen o.i.d. wel bij het knopje wat daar zit, maar als ik die indruk gaat mijn auto niet van het slot.
Nu weet ik dus niet zeker of ik wel een sensor in mijn auto hebt voor de afstandbediening. Mijn vraag is dan ook hoe kan ik er anders achter komen dat de sensor er wel of niet inzit. Of is de batterij van me sleutel misschien op?

Ik zou de afstandbediening graag heel willen hebben zodat ik dat slot niet verder mollestreer, want ik het zijn niet de beste sloten ben ik wel achter gekomen.

Is er hier iemand die dit mij zou kunnen uitleggen?

Citroen Xsara 1.4i Ligne Prestige (1998)

Profiel  

xsara_LP
< 100 berichten
Rank

Gepost: 15 juli 2009 05:03 PM
  [ # 1 ]

Ben even na de dealer geweest, die heeft de sleutel even open gehaald en gekeken. Hij had een spec. bakje waarmee die kon meten of er wel straling vanaf kwam. Dit werkte wel, maar zodra we bij de auto het proberen deed ie niks.
De centrale deurvergrendeling doet `t wel maar de afstandbediening dus niet. Nu zei die man van ja dan zouden we `m moeten uitlezen etc maar is er ook iets zodat ik zelf kan kijken of mijn sensor wel werkt?

Profiel  

xsara_LP
< 100 berichten
Rank

Gepost: 16 juli 2009 01:08 PM
  [ # 2 ]

Niemand die hier wat vanaf weet?

Profiel  

nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 592

Gepost: 30 juli 2009 09:05 PM
  [ # 3 ]

Re: CV

quote gewist. liever niet op het laatste bericht quoten

dit lukt niet altijd van de eerste keer, ik heb is voorgehad dat men koplichten aangingen wanneer ze dat probeerden, dan nog is opnieuw geprobeerd, en dan lukte het wel…. dat was wel iets raars… nooit meer meegemaakt

Profiel  

xsara_LP
< 100 berichten
Rank

Gepost: 04 augustus 2009 01:39 PM
  [ # 4 ]

Bedankt voor de reacties, sorry voor de late reactie .. Dat zal ik dan wel eens even proberen, maar ik heb wel een Xsara I, II is toch na 2000 toch ofzo? Die van mij komt uit 1998, maar ik zal het iig eens even proberen.
En de ontvanger zit bij de zekeringsbak? er achter?

Profiel  

nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 20 augustus 2009 10:59 AM
  [ # 5 ]

erin… bij mijn phase 2 doet hij het niet meer sinds de batterij heeft afgelegen om een andere versnellingsbak te monteren, en ik heb al 30 keer dat ding proberen inleren, maar hij wil niet meer, bakje getest, zelfs de auto ontvangt het signaal, want als ik erop druk slaat men radio aan, dus hij ontvangt wel degelijk het signaal, maar voert het niet uit…. ik weet nu ook niet meer wat te doen

Profiel  

xsara_LP
< 100 berichten
Rank

Gepost: 21 augustus 2009 01:12 PM
  [ # 6 ]

Mijn auto is gisteren net APK gekeurd dus kan er weer een jaar mee rijden. Ik heb nog geen tijd gehad om het te proberen. Ik kwam dit ook nog eens tegen op het internet over het leren van een xsara (volgens mij wel picasso)

op het contact
van het contact SLEUTEL LATEN ZITTEN
1minuut wachten
op het contact en dan binnen 10 seconde 5 seconde lang de opslot knop indrukken van de AB

Dit is dus net wat anders dan dat hier omschreven wordt, maar ik verplicht mezelf even om het deze week uit te voeren.

En heb je de auto dan ook al eens uitgelezen op fouten? Misschien dat `t daarmee gefixt kan worden!!

Profiel  

nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 21 augustus 2009 02:47 PM
  [ # 7 ]

is al gebeurd, nergens niets te vinden, mij zeggen ze dat het aan de bsi ligt….

Profiel  

pixels66
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 227

- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
Gepost: 21 augustus 2009 04:44 PM
  [ # 8 ]

en zou dat met je radio te maken kunnen hebben? Dus door de storingen die hij zeg maar geeft van dat multiplex gedoe?

“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-

Profiel  

nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 21 augustus 2009 07:30 PM
  [ # 9 ]

het is niet sinds men radio erin zit, want dat is van vorig jaar.. het is sinds de batterij heeft afgelegen, maar ze krijgen hem niet meer ingeleerd, echt raar maar waar

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook