Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Heeft er iemand nog zo’n kunstof buisje voor mij? (hoe heet dat eigenlijk? )
Dit is waar de pin van het brandstofklepje doorheen gaat.
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik geloof dat ik niet snap wat je bedoeld . Niet relevant trouwens - ik heb geen kunststof buisjes liggen.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Wordt er niet gewoon een rubber afsluitdop bedoeld?
Citroen!
Het lijkt mij dat ‘ie het geleidebusje bedoelt waar de pin van de cv van het tankklepje door loopt. Het ziet ernaar uit dat de pin zit vastgeroest in de bus en dat het zaakje dus niet meer werkt.
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
dat bedoelt ie. irritant dat ie het niet doet !
alleen moet je een sloper hebben staan (met cv?) waar je die uit kan prutsen.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Precies ik bedoel het geleidebusje
Het motortje met de pin werkt nu gewoon. De foto was van toen de oude pin nog vast zat. Het geleidebusje is gesneuveld bij het verwijderen van de oude pin, zo vast zat alles.
De pin hangt nu dus een beetje los. Ik heb alleen het busje nodig, dus als iemand nog een sloper heeft staan
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Vanddag zo’n busje ontvangen
Nu er alleen nog even in zetten. Moet je dat draaien om vast te zetten?
Ik denk dat ik de pin maar in de vaseline zet om nogmaals vast roesten te voorkomen. Of is er een betere manier?
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
ik heb voor je gekeken, maar ik moet met de slijptol (achterkant van de kreukelzone is gebruikt)aan de gang om er bij te kunnen, zal van’t weekend voor je kijken.
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
auw ! ongelukje ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat zijn geen halve maatregelen
Hopelijk kom ik voor het weekend zelf nog even bij de CX dan kijk ik even of ik er zelf uit kom.
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
cx25gtit2 schreef:auw ! ongelukje ??
gelukkig al lang geleden De opvolger is nog heel hoor.
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zo die zit erin, en alles werkt prima!
Ook direct maar even de kofferbak bekleding terug gezet, die lag inmiddels ook al maanden los in de achterbak. Dus direct ook weer wat meer ruimte in de kofferbak
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Mooi, dan hoef ik niet met de slijptol aan de gang!
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zeker niet nodig
Je kan het pijpje er maar op 1 manier insteken, dan is die gewoon een kwartslag te draaien.
Ook wel handig om te weten als je hem er ooit uit moet halen
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De CX mag even een paar dagen als dagelijkse auto dienen.
Dan is het toch wel even erg vervelend als het geluid van de radio uit valt zodra je hem op een beetje een hoger volume gebruikt….
De radio zelf blijft gewoon aan.
Net maar eens even gaan kijken en wat draden van speakers los gaan trekken achter de radio zelf.
Na wat uitproberen kwam ik op de linker achter speaker in de hoedenplank. Zodra deze los is werkt de radio weer, ook op hoger volume.
Zet je de radio zacht en ik sluit hem weer aan dan werkt alles weer, totdat het volume wordt opgeschroefd dan valt het geluid weer weg.
In eerste instantie dacht ik aan kortsluiting in de bedrading…
Maar na een tik op de speaker deed alles het ook weer. Dus de draden bij de radio maar eens aangesloten gelaten, en bij de speaker los gehaald. Dan blijft ook gewoon alles werken op 3 speakers.
Kan het zijn dat de speaker zelf intern kortsluiting veroorzaakt zodra de woofer harder gaat bewegen?? Daar lijkt het namelijk wel op.
Dat zou jammer zijn, want dan moet ik dus op zoek naar een ander setje speakers…