Heb ik weer willen we lekker op vakantie gaan naar Frankrijk blijkt mijn koppakking er door te zijn, dus wat gaan we doen op vakantie die al betaald is en een andere auto aanschaven, of de vakantie afzeggen we hebben voor de 1e optie gekozen en een 19 SD gekocht, nou ik zit nu lekker op de camping ben vandaag aangekomen en mag niet klagen hij rijd als een tielerier maar kan niet tippen aan een 19 TD dus we hebben besloten om de 19 TD nieuw leven in te blazen ze heeft 418.000 km gelopen maar ik kan er geen afscheid van nemen dus over 3 weken is ze hopelijk weer herboren.
Ik laat het wel doen en de kosten zijn beraamd op ongeveer 1000 euro.
De 19 SD heeft niet de kracht van een 19 TD je moet in de bergen met vouwagen flink op zij staart trappen daar heb ik met de 19 TD geen last van maaqr het verbruik van de 19 SD met vouwagen en dakkoffer bleef 1 op 14,5l en dat was wel goed motorisch heeft zij het ook goed doorstaan temp bleeft de hele weg rond de 80c en geen olie verbruik en op de km teller staatnu 315.000 km
nou dit was mijn verhaal voor vandaag en bijf nog even en ben benieuw wat het verbruik verder is
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003