hallo allemaal,
Ik heb sinds een maand een andere radio in mijn xsara zitten een Apline 103BT. De radio bevalt mij prima alleen ik begon de stuurbediening te missen. Dus heb ik een interface kabel gekocht bij de dealer.
Maar ik heb het vandaag geprobeerd om stuurbediening het werkend te krijgen maar het lukt maar niet.
De interface kabel heb ik direct op de iso stekker van de xsara gezet en via de iso stekker van de Alpine aangesloten op de radio. Maar op deze manier wilt het dus niet werken.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de interface kabel moet aansluiten.
Alvast bedankt.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 227
- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
ja dat moet dus plug en play zijn, dus dan is er iets mis met de kabel.. Heb je die bij de citroen dealer besteld? en Welke???
groetjes Sander
“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-
ik heb de kabel bij de Citroen dealer gekocht, artikel nr TCP 27.1040-400 plus een aparte kabel voor de aansluiting op mijn radio nr 27.1000-01
Hallo.
Het is mij nog steeds niet gelukt om de interface werkend te krijgen.
Ik ben al langs de dealer er voor geweest, maar die kregen interface zelf niet niet werkend. En aangezien ik de bon kwijt ben nemen ze de interface kabel ook niet meer terug .
Ik ben nu ruim 150 euro verder (70 interface en 80 voor het na te laten kijken) en ik heb nog steeds geen stuurbediening.
Heeft iemand misschien ervaring met de TCP 27.1040-400 stuurbediening interface, of andere interface kabels die wel werken. Want ik wil toch heel graag dat de stuurbediening gaat werken.
Alvast bedankt
Ik heb de interface bij ron de vries gekocht. Zie mijn eigen topic daar staat ook een nummer tussen. En Almere-Zwaag is nog wel te doen in iets meer dan een uur.
Dat is vreemd want de Tcp 22.SCT002 en de Tcp TCP 27.1040-400 zijn de zelfde kabels, dus de stuurbediening zou gewoon moeten werken.
Hoe heb jij dat gedaan met de rode geschakelde plus en de gele constante plus draad, ik heb de stroom van deze kabels ergens anders vandaan gehaalt. Misschien ligt het hier wel aan waarom het niet wil werken.