kijk, daar zit ie, boven de speaker, naast een witte en gele stekkert…
Misschien voorbereiding voor de indexeerbare spiegel voor de Engelse markt?
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XMTurboCT schreef:Misschien voorbereiding voor de indexeerbare spiegel voor de Engelse markt?
dat vind ik een hele slimme….
als ik mijn rechter paneel eraf had gehad kon ik dat even checken…
S
Dank je…
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Sjaak81 schreef:XMTurboCT schreef:Misschien voorbereiding voor de indexeerbare spiegel voor de Engelse markt?
dat vind ik een hele slimme….
als ik mijn rechter paneel eraf had gehad kon ik dat even checken…
S
Maar heeft een indexeerbare spiegel dan extra bedrading? Is het niet zo dat hetzelfde motortje d.m.v. dezelfde bedrading wordt aangestuurd, als wanneer je zelf de spiegel versteld?
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Ja zeg… Lijkt me van wel. Kan me voorstellen dat het motortje een aparte voeding nodig heeft of iig een apart ‘signaal’ als de bak in R staat.
Citroën XM turbo ct
er zit onder in het deurpaneel (naast het lampje) een zwart kastje met het geheugen voor de indexeerbare stand. Het is heel goed mogelijk dat vanaf die rode stekker een verlengdraad naar dat kastje loopt.
S
Totaal aantal Berichten: 764
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
Dat extra draadje is van de indexeerbare buiten spiegel.
in dat geval had XMTurboCT gelijk…
bedankt, grappig om te weten, had citroën een aardige kostenbesparing kunnen opleveren om dat weg te laten…
Weet niet of dat veel voordeel oplevert… Als je het overal standaard inramt, is het misschien goedkoper dan alleen voor die enkele XM’s die naar de VK of andere markten gingen met RHD…
Citroën XM turbo ct
Mijn TCT Exclusive RHD heeft op de linkerdeur de indexeerbare spiegel zitten, dus het verhaal klinkt idd plausibel.
XMTurboCT schreef:Weet niet of dat veel voordeel oplevert… Als je het overal standaard inramt, is het misschien goedkoper dan alleen voor die enkele XM’s die naar de VK of andere markten gingen met RHD…
van de 333.000 (ongeveer) XM’s was hooguit 7% voor de UK markt,
en elke euro besparing telt bij de fabricage en ontwikkeling van automobielen. de xm is in de uk zeer slecht verkocht geweest en nu met de c6 is het nog vele malen erger.
S
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Sjaak,
Heb je de lekkage nog kunnen vinden?
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
hoi meneer b!
de lekkage had ik al lang gevonden maar de oplossing nog niet…
ben gisteren met siliconenkit in de weer geweest, ga vanavond even met de plantenspuit even kijken wat het resultaat is…
waarschijnlijk verdampt het water meteen ... (hari ini panas sekali)
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Ik hoop dat je de kit dan wel aan de binnenzijde aanbrengt waar je het water binnen ziet komen en niet van buitenaf kitten, dan blijft er alsnog water naar binnen lopen.
Een plantenspuit in de vorm van een tuinslang zou wel kunnen, maar volgens mij werkt een straal water sneller en beter .
Ook bij ons is het erg warm
Sjaak81 schreef:hoi meneer b!
de lekkage had ik al lang gevonden maar de oplossing nog niet…
ben gisteren met siliconenkit in de weer geweest, ga vanavond even met de plantenspuit even kijken wat het resultaat is…
waarschijnlijk verdampt het water meteen ... (hari ini panas sekali)
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !