Nou doen jullie het allemaal zelf en dus valt de factor arbeidsloon weg. Voor degenen die zijn aangewezen op garagisten, denk ik dat het juist wel goed is steeds voor een complete revisie te kiezen. Daarbij kun je volgens mij uiteraard wel (nagemeten) goede onderdelen hergebruiken. Dat is denk ik de enige manier om te voorkomen dat je blokje wat al te vaak moet worden gelicht.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 25568
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
OOO als ik toch geld had…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 6483
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Jezus, dan kocht ik een handvol SM’s in plaats van deze. Leuk, zo’n Espace. Maar 200.000 - 400.000 euro…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Ik vind hem een beetje tegenvallen in het ‘echt’. Doe mij maar een schuifdakje.
Citroën SM
French show, Italian go…
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ik vind het wel een gaaf ding hoor, maar voor dat geld…. hmmm.
Als het meezit, ga ik hem over een dag of 10 in het echt zien en zal ‘m eens nauwkeurig bestuderen.
Even kijken wat ik NIET kan kopen dus!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Persoonlijk vind ik het niet eens echt mooi… Bijzonder dat wel natuurlijk.
Voor dat geld, doe mij dan maar een hele goed normale SM en daarbij een DS Cabrio.
Dan heb je meteen nog iets over als er 1 van de 2 in de garage staat
Het enige bijzondere aan deze SM is het dak. Maar dat geld vindt ik dan wel een beetje verdreven. De “echte” show Espace had ook nog een mooi interieur en andere details. Voor dat geld koop je misschine wel een SM Mylord, dan rijdt ik liever helemaal open. Of je koop gewoon een hele mooie en goede SM en laat door een echte carrossier een T-bar dak in zetten.
To err is human, not to err is divine.
bogaard77 schreef:OOO als ik toch geld had…
Nog een paar foto’s
http://www.artcurial.com/en/asp/fullCatalogue.asp?salelot=2138+++++217+&refno=10394694
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Categorie: instappen en wegrijden….......
http://www.eclecticcars.co.uk/2012/06/citroen-sm-2-7i/
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 1886
Geregistreerd: 03-02-2012
- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Om kippevel van te krijgen wat een godin, maar dat embleem op de midden tunnel vind ik wel spijtig, dit is niet orgineel zou ik denken.
2 zaken die deze koop tegen houden Geld en plaats om deftig te stallen
September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.
Totaal aantal Berichten: 7580
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
citroen23 schreef:Categorie: instappen en wegrijden….......
Zou dat lukken? Vaak willen ze toch eerst afrekenen ... Mooi hoor.
vtske schreef:Om kippevel van te krijgen wat een godin, maar dat embleem op de midden tunnel vind ik wel spijtig, dit is niet orgineel zou ik denken.
Het logo van Maserati is inderdaad niet origineel. Volgens mij geldt hetzelfde voor die schakelaar onder de raambediening. Ik ben benieuwd waarvoor die is. In ieder geval is de auto mooi gepresenteerd.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
bogaard77 schreef:OOO als ik toch geld had…
Is inmiddels verkocht voor zo’n 110.000
http://www.artcurial.com/en/asp/fullCatalogue.asp?salelot=2138+++++217+&refno=10394694
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Doe hem of haar mijn hartelijke felicitaties! Bijna voor de helft van het gevraagde geld, dus best een goede deal. Dat wij deze auto nog heel vaak in het wild mogen tegen komen. Rijden maar met dat ding.
Citroën SM
French show, Italian go…
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Maar eerst een ronde uitlaatklepjes en oliekoeler slangen vervangen
Walter
Meten is weten , gissen is missen