148 van de 190
« Eerste  < Vorige 146 147 148 149 150 Volgende >  Laatste »
   
SM’s te koop
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 22 september 2013 10:23 AM
  [ # 2206 ]
marcovandernoordaa schreef:

Even lachen (of huilen): http://www.leboncoin.fr/voitures/496764985.htm?ca=2_s  Laughing

In de stelling van: het is geen Kerstmis ,maar ik vindt de lampjes zo mooi Laughing

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 27 september 2013 02:13 PM
  [ # 2207 ]

Ik weet niet of deze al besproken is; het zal al wel, maar toch. Dit is toch een goede basis of niet? Motor modificatie moet tóch, dus dan is dit een ‘goedkope’ aanschaf, nietwaar?

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 27 september 2013 07:24 PM
  [ # 2208 ]

Nog altijd goedkoper is de beste SM kopen die je kan vinden met AANTOONBARE motorrevisie .

Kom je altijd goedkoper uit !!!

Snel sommetje met minimale kosten , ook al doe je veel zelf :

aanschaf deze auto     6.000
motor :        10.000
koetswerk         2.500
interieur :      2.500
setje bandjes     .....


Reken zelf maar voort very very sad


Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 27 september 2013 07:41 PM
  [ # 2209 ]

Ik denk dat je voor koets en interieur ook rustig 10.000 mag rekenen…als je het goed wil hebben natuurlijk ..

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 september 2013 08:07 PM
  [ # 2210 ]
wbogaerts schreef:

koetswerk         2.500

Wat doe je daar dan voor?

Profiel  
 
F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 27 september 2013 08:29 PM
  [ # 2211 ]

Dus al met al,het geld wat je erin stopt,krijg je niet weer.

VgF

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 27 september 2013 08:39 PM
  [ # 2212 ]

Zoals bij bijna alle klassiekers. Lekker belangrijk: als je maar lol hebt!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 27 september 2013 10:02 PM
  [ # 2213 ]
Arjan Verkade schreef:
wbogaerts schreef:

koetswerk         2.500

Wat doe je daar dan voor?

Zoals ik al schreef MINIMUM bedragen !

Ik zie dat de afdekkapjes van de achterwielen ontbreken ,

als je die moet gaan zoeken en laten spuiten .... of enkele roestplekjes BIjwerken .

Je gaat natuurlijk zover als je zelf wil .


Bij totaalrestoraties zoals de goude SM op Citromobiel enkele jaren terug ,

stel ik mij de vraag : durft je daar nog mee rijden ??


Laat staan een meeting van een club bijwonen en de auto enkele uren alleen laten om te lunchen ????

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 september 2013 10:35 PM
  [ # 2214 ]

Oké, duidelijk. Dan zijn we het er in elk geval over eens dat je voor 2500 geen perfect gespoten SM heb staan Wink

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 27 september 2013 10:50 PM
  [ # 2215 ]

Denk dat je dan juist toekomt op alle materialen voor een volledige schildering te betalen cheese

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
Robert65
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 27-10-2009

Gepost: 29 september 2013 11:57 PM
  [ # 2216 ]
wbogaerts schreef:

Nog altijd goedkoper is de beste SM kopen die je kan vinden met AANTOONBARE motorrevisie .

Kom je altijd goedkoper uit !!!

Snel sommetje met minimale kosten , ook al doe je veel zelf :

aanschaf deze auto     6.000
motor :        10.000
koetswerk         2.500
interieur :      2.500
setje bandjes     .....


Reken zelf maar voort very very sad


Walter

Walter,

Wat wordt er allemaal gedaan voor een motorrevisie van 10.000E?
Kleppen, kettingspanner/ketting, bussen,zuigers…?

Wordt er met de ogen dicht simpelweg een compleet programma uitgevoerd om alle slijtdelen en modificaties uit te voeren? Is dit nu altijd noodzakelijk of is het meer alle risico’s tot motorproblemen elimineren?

Gr,
Robert

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10258
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 30 september 2013 12:00 AM
  [ # 2217 ]

Ik denk dat de prijs die Walter noemt inclusief uit- en inbouwen is. En dat is normaliter meer dan 2 dagen werk a €75 per uur…

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 30 september 2013 04:19 PM
  [ # 2218 ]

De klepzetels niet te vergeten, om op hedendaagse benzine te rijden….  En hoewel niet strikt behorend bij de motor ook meestal elektronische ontsteking en aircopomp. Een SM waar je een blokrevisie op laat uitvoeren, moet natuurlijk wel goed gaan lopen en dan moet je ‘all the way’ gaan.

Volgens mij is trouwens € 75,- niet nodig. Ik weet van in ieder geval Cyril en Nard dat ze een beduidend lager tarief hanteren.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 30 september 2013 04:29 PM
  [ # 2219 ]

Beetje off-topic; maar hoe betrouwbaar is zo’n wagen dan? (Vergelijkbaar met een ds?)

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 30 september 2013 06:19 PM
  [ # 2220 ]

Niet? Laughing

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
 
148 van de 190
« Eerste  < Vorige 146 147 148 149 150 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook