Hallo Forumlezers,
Ik ben in het bezit van een Berlingo multispace die goed bevalt; behalve de stoelen.
Passen er twee comfortabele stoelen in van een ander model of merk of heeft iemand een goed idee?
Misschien heeft iemand twee comfortabele stoelen in de aanbieding?
M.v.g. Dave Muis
Zijn de stoelen van de Multispace dan zo verschillend van die van de XTR ?
Ik heb in mijn XTR bijna veertien uur aan een stuk gezeten (Antwerpen-Taragona) en ik had niemendalle last. Ben nochtans rugpatient.
eerste Citroën : Berlingo XTR - 90 pk mazoutstoof - mei 2009
zelfs ik vind de stoelen uitstekend zitten.
maar de ene rug is de andere niet
mss eens horen bij citroen zelf!
Ik heb een 1.9D waarvan de stoelen ook voor geen meter zitten. Ik heb al een aangepast stoelframe, moet nu alleen nog een recaro op de kop tikken. Ik heb er in een 8maanden zo’n 40.000km mee gereden en dat vond m’n onderrug niet echt leuk.
Overigens zijn er volgens mij geen stoelen die je zo om kunt zetten, behalve dan onderling en die van de peugeot partner uiteraard.
Re: Stoelen Berlingo
Dave muis schreef:Passen er twee comfortabele stoelen in van een ander model of merk of heeft iemand een goed idee?
M.v.g. Dave Muis
Dave, als je het over de Berlingo II (2003-2008) hebt dan ben ik het met je eens. Mijn stoelen waren veel te zacht en ik zat tegen hard staal.
De oplossing (via de dealer) was laten opvullen van het zitvlak met beter en extra schuim (koudschuim van goede kwaliteit). Daarna 220.000km mee gereden en altijd prima gezeten !
Dat opvullen gebeurde volgens mij door een meubelstoffeerder; de garage bouwde alleen de stoel uit.
Hart grt, Bert
PS in mijn nieuwe berlingo zit ik op de orginele stoelen al prima; geen behoefte om dit aan te passen.
Berlingo rijder