Totaal aantal Berichten: 298
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Ruim 6 weken mogen “genieten” van een ..pel astra station ecoflex. (volgens spec 115pk maar ik heb ze niet kunnen ondekken)
In het begin was het alleen maar oorlog met die verschrikkelijke motor en dito niet flotte versnellingsbak.
Tja een collega wilde op vakantie met de caravan toen zijn eigen lease auto het begaf. De vervangende auto (..pel) was niet geschikt iets te trekken. Dus hem geholpen met het lenen van de C4.
Telkens de Astra vervloekt.. maar je doet je best en uiteindelijk begint het te “wennen” of zo. Het lijkt wel steeds iets beter te gaan. Zou het dan toch aan mij liggen???
Nou nee hoor! Sinds een paar dagen de vertouwde C4 terug in ongeschonden staat. Nu weet ik weer wat Citroën rijden zo formidable maakt. Wat een wegligging, soepele en stille motor, alle technische handigheden, wat een rust in de koppit! Geweldig genieten!
Tja soms moet je een andere Wereld instappen om te ondekken wat je hebt en eigenlijk inmiddels maar heel gewoon vindt.
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”