2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
Springende XM
Sjaak81
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 24-08-2006

Gepost: 25 augustus 2009 03:25 AM
  [ # 16 ]

tsja, je zou bijna denken dat we het over hetzelfde hebben… Rolling Eyes

Profiel  
 
Dirk de Pirk
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1432
Geregistreerd: 17-06-2006

- XM TCT
Gepost: 25 augustus 2009 03:54 AM
  [ # 17 ]

Mooi ! Very Happy
Ennuh.., wat is de bovenste , de voorste hoogteregeling?
Ennuh.., is type 1 hetzelfde als type 2?
Ga ze ook maar eens vervangen , mijn Dame wipt als ze van hoogte verandert en ik geef tussentijds gas .
Ach ja , `t is net een mens : ze rookt en ze wipt en ze zuipt Very Happy

Groet,Dirk

XM TCT Ambiance`94

Profiel  
 
Sjaak81
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 24-08-2006

Gepost: 25 augustus 2009 01:39 PM
  [ # 18 ]

Ik geloof dat het onderste stelsel op het plaatje voor de voorste HR is maar het maakt weinig uit qua principe, werken allebei op dezelfde manier en de busjes zijn ook identiek.
Overigens zijn die stangenstelsels op zich ook niet heel duur, voor en achter kosten bijelkaar ongeveer 100 EUR.

S

Profiel  
 
stalsie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 362
Geregistreerd: 08-06-2007

Gepost: 25 augustus 2009 02:31 PM
  [ # 19 ]

de onderste is inderdaad die voor vooraan, de bovenste voor achteraan.

Zijn deze moeilijk te vervangen? Lijkt me dat het absoluut geen kwaad kan om dat te doen?

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6330
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Gepost: 25 augustus 2009 02:39 PM
  [ # 20 ]

Vervangen van die stangetjes is echt bovengemiddeld zinloos.

Profiel  
 
stalsie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 362
Geregistreerd: 08-06-2007

Gepost: 25 augustus 2009 07:11 PM
  [ # 21 ]

ik bedoel dus die messing busjes, is het dan ook zinloos om deze te vervangen?

Profiel  
 
Mark Nijenhuis
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1260
Geregistreerd: 22-08-2008

- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Gepost: 25 augustus 2009 07:29 PM
  [ # 22 ]

lees even terug, dus vanaf den beginne Wink

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 25 augustus 2009 10:54 PM
  [ # 23 ]

Bedankt voor het veelvuldig en duidelijk aangeven wat de messing busjes zijn Very Happy

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
Paul Cornelisse
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 27-07-2004

- XM V6 24V Exclusive
Gepost: 26 augustus 2009 01:25 AM
  [ # 24 ]

In den beginne schiep G…....

Of moet ik niet zover terug?

Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Profiel  
 
Sjaak81
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 24-08-2006

Gepost: 26 augustus 2009 01:35 AM
  [ # 25 ]

Ben inmiddels een klein stukje verder via het Franse forum en een PB van Mark N.
Er zit op een hydractive Xm een anti-opspringvoorziening (dat wist ik al) die wordt gestuurd door een tijdschakelaar (30 sec.) die in combinatie met een open-deur-contact in werking treedt. In die hoek ga/moet/wil ik het zoeken. Het springen treedt idd. op met contact aan (draaiende motor) en een openstaande deur. Ook kan het toe- of wegstromen van LHM uit de middenbol er toe bijdragen. Eerst maar eens de achterremmen ontluchten, dat kan ook vast geen kwaad.

S

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6330
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Gepost: 26 augustus 2009 01:49 AM
  [ # 26 ]

Je kunt ook je LHM vat eens blauw verven, dat kan ook geen kwaad.

Profiel  
 
Sjaak81
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 24-08-2006

Gepost: 26 augustus 2009 01:52 AM
  [ # 27 ]

nee, dat vloekt bij m’n rooie carrosserie…

kan ‘m wel van binnen blauw kleuren, met dat goedje van renard

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6330
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Gepost: 26 augustus 2009 02:00 AM
  [ # 28 ]

Nee, dat werkt echt niet, je moet Pantone 18-3949 hebben.

Profiel  
 
Sjaak81
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 24-08-2006

Gepost: 26 augustus 2009 02:12 AM
  [ # 29 ]

Da’s mooi voor je DS en dan een wit dak…

Profiel  
 
Sjaak81
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 24-08-2006

Gepost: 26 augustus 2009 04:04 AM
  [ # 30 ]

Ik heb hier een passage uit de Cursus Hydractive van Citroën, deze beschrijft wat er gebeurt bij mijn Xm, ik kan er echter niet uit opmaken of het nou zo hoort…of wat je er anders aan moet doen…

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook