![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8396.jpg)
Totaal aantal Berichten: 88
- CX 2500 GTI
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Ik heb nu sinds 4 dagen een C4 image 1,6 HDI EB6V met MyWay erin, onderdeel van het business pakket. Terzijde, het is echt een feest om te rijden in deze auto!!
MyWay is nog en erg nieuw systeem en zelfs de dealer weet er nog niet veel van, dus wellicht dat het goed is hier ervaringen over uit te wisselen.
Nou heb ik ook de USB box er op laten zetten, maar ik vind dit (nog) erg belabberd werken.. Ik zie bij USB gebruik geen mappen, geen song titels en hij skipt ook nog wel eens zo maar ineens door naar een andere map (CD). Hij zier het volgens mij meer als een CD wisselaar met 6 cd’s.. heel primitief.. Daarin tegen laat Myway bij het afspelen van een gewone audio CD wel weer titels zien.. Dat valt dan weer onder het kopje onverwachte meevallers..
Affijn zijn er al meer die ervaring hebben met Myway icm met de USB-box?? Veel item op het forum hier gaan nog over combinaties met RD4 en zo, en dat schijnt toch weer anders te werken, bijvoorbeeld met een gewoon scherm ipv het kleurenscherm..
Als start over het MyWay systeem. Weet iemand hoe/en of:
- je het navigatie scherm kan laten meedraaien met de rij-richting,
- Je de firmware van myway (inde toekomst of nu al) kunt updaten?
- je de USB-box fatsoenlijk kunt gebruiken
- je adressen kunt importeren
- er andere vragen en/of tips en tricks zijn?
Dikke van Dale: Citrofiel..
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_2308.jpg)
Totaal aantal Berichten: 29
- (Grand) C4 Picasso 1.6THP Ligne Business
- C3 Pluriel 1.4 Caractere
Over de rijrichting: als je de kaart op het scherm hebt staan op de ronde knop drukken. Dan kun je kaartopties kiezen en daarin staat 2,5d weergave, dan krijg je een soort birdview. Handig.
In mijn eveneens kakelverse Grand C4 Picasso zit het systeem ook, maar ik heb geen USB box laten plaatsen. Veel te duur en in mijn dashbord kastje zit een aux aansluiting. Bij Praxis voor 8euri een jack 3,5 verloopkabeltje gekocht voor de MP4 speler en dat werkt uit de kunst. Je moet het alleen vanaf de MP4 bedienen, maar da’s wat mij betreft geen punt…..
Goeiemorgen,
Ik heb precies dezelfde auto, een Citroen C4 1.6HDI EB6V Image Business Pack. Sinds kort ben ik benieuwd of ik inderdaad ook mijn blackberry aan kan sluiten op de speciale daarvoor bestemde aansluiting in het dashbord-kastje. Echter, als ik mijn blackberry met MP3 aan wil sluiten middels een Verloopstekker naar tulp, dan gebeurt er verder helemaal niets. Kan iemand mij vertellen welke type c.q. merken er aangesloten kunnen worden. Overigen, wel contact gehad met mijn dealer, die begon direct te zeggen dat er één en ander geprogrammeerd moet worden. Zo ja, is dit juiste informatie die ze mij geven? Indien er iemand is met ervaring hoop ik graag te horen.
De optie USB-box laten installeren heb ik nog buiten beschouwing gelaten, omdat ik eerst deze optie wil uittesten en per slot van rekening zit deze aansluiting er op het MY WAY systeem er niet voor niets.
Hoor graag van één van jullie.
groet,
Don