Dit zijn de velgen van de Burton, dus die passen op elke 2CV.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Vanavond in Haarlem:
Nog een Eendje in Haarlem; één van de laatste uit 1990.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27898
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
XBXG schreef:Dit zijn de velgen van de Burton, dus die passen op elke 2CV.
Je heb gelijk, ik herken ze nu ook
Valt me eigenlijk mee dat je die er niet vaker onder ziet.
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Arjan Verkade schreef:Zo’n ribbel kapje zag ik gister nog op de A20 rijden
Paar km verderop gevolgd door een witte 2CV.Afgelopen zondag deze gezien onder de Arena in de parkeergarage.
Volgens mij uit Denemarken, er stond DK op.
Hoe zit dat met de lichtmetalen velgen onder de 2CV?
De bandenmaat leek wel origineel.
En een GS motor zo te zien!
Totaal aantal Berichten: 27898
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
het lijkt alsof de neus op de 1 of andere manier langer is
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 1595
Geregistreerd: 27-06-2010
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Haarlem:
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Een Charleston in Monnickendam.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik zag ook nog deze eend staan in Etersheim.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 777
Geregistreerd: 30-05-2005
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
XBXG schreef:Mwoa, zo’n oude is toch niet de meest confortabele auto voor lange afstanden.
Al moet ik bekennen dat ik met mijn Dyane ook wel zulke afstanden naar de Dordogne heb gemaakt, maar dat is dan wel een wat later model…
Dat comfort valt wel mee, het rijdt misschien nog wel lekkerder dan een modernere 2cv6 zo’n 12 pk. Maar als je met zo’n apparaat rijdt valt het pas op hoe snel het overige verkeer is geworden…
Vanavond zag ik in Zandvoort dit Eendje (met 2 jonge dames )
50 meter verderop stond deze blauwe.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
K, geen fysieke spot, maar een internet spot:
DF Dagonet
een stuk met lading foto’s over een interessante 2cv conversie, die tot doel had de wagen moderner te maken, hierbij werden met de hand “plastic” deurpanelen geproducerd, die pasten in de 18 (!!!) cm verlaagde koets. in de vroege exemplaren werd de motorkap grotendeels origineel gelaten, op extra luchtinlaten na, in latere exemplaren werd de motorkap steeds drastischer aangepast…
M. Grat ne supprime pas la surface, il creuse profondément en bas au-dessous de cela
Deze mooie eend uit 1977 kwamen mijn ouders tegen in de Aveyron (Frankrijk).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1595
Geregistreerd: 27-06-2010
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Gisteren in Amsterdam:
Van de week bij Garage Ruimzicht in Amsterdam:
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/
Vanochtend gespot in Haarlem.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX