Eerder vandaag gespot:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Zojuist gespot in Bloemendaal:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Vanmiddag gespot in Knokke (België).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Zojuist gespot in Haarlem:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7904
Geregistreerd: 31-08-2003
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Totaal aantal Berichten: 16
Geregistreerd: 11-07-2008
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
Vanmiddag gespot in Amstelveen:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Van deze kleur word ik altijd een beetje week in de knieën… Wat een beauty!
Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
JW
Totaal aantal Berichten: 17403
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
De verhoudingen lijken op deze foto heel anders; de motorkap te laag en de voorruit te hoog. Of dat door de kleur komt?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 17403
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Vandaag op de voorpagina van de krant: de Sarkomobile.
Net als Duitse hoogwaardigheidsbekleders in de jaren ‘90 hun S-Klasse W126 trouw bleven en de W140 oversloegen, blijven de Fransen nu hun C6 trouw en willen ze niet in de C7 gezien worden.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 01-04-2015
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Lineage
guznax schreef:Ik dacht dat de sportstand de vering niet ‘zachter’ maakt, maar sneller laat ‘verharden’ in de bocht. In geval van de C6 bij de buitenste wielen.
Het deinen zou in de sportstand dus hetzelfde moeten zijn of vergis ik me nu?
Ik voel sowieso geen verschil op de snelweg.
Mee eens. Ik vind het verschil minimaal. Ik heb hem dan wel getest met sport-stand en -vering tegelijkertijd.
Citroën BX 19 TRI (1989),
Citroën Xantia 1.8X (1993),
Citroën C6 2,7 HDiF (2006)
nu: Citroën DS5 1.6 e-HDI (2012)
Totaal aantal Berichten: 28
Geregistreerd: 22-09-2013
- C6 (2005-2012) V6 HDi 240 Biturbo Exclusive
- ID/DS DS23 Pallas I BW
- ID/DS DS23 Pallas I Hydraulique
Rene Dubois schreef:guznax schreef:Ik dacht dat de sportstand de vering niet ‘zachter’ maakt, maar sneller laat ‘verharden’ in de bocht. In geval van de C6 bij de buitenste wielen.
Het deinen zou in de sportstand dus hetzelfde moeten zijn of vergis ik me nu?
Ik voel sowieso geen verschil op de snelweg.Mee eens. Ik vind het verschil minimaal. Ik heb hem dan wel getest met sport-stand en -vering tegelijkertijd.
Niet mee eens!
Ik heb ook wel gewisseld op de grote weg om te zien of er verschil is met de sportstand, bij het niet rijden in de sportstand deint de C6 meer dan bij de sportstand.
Totaal aantal Berichten: 124
Geregistreerd: 01-04-2015
- C6 (2005-2012) 2.7 HDIF Lineage
XBXG schreef:Eén van de laatste nieuw geleverde C6’sen in Nederland?
Fraai kleurtje overigens.
Hier een filmpje van een andere 1 vd laatsten. Zelf gefilmd op Fete Limousine 2013. Dit is dezelfde auto die hierboven is gespot in Amstelveen. Ben zelf niet zo weg van de kleur.
http://www.youtube.com/watch?v=nJMvRVQcLyA
Citroën BX 19 TRI (1989),
Citroën Xantia 1.8X (1993),
Citroën C6 2,7 HDiF (2006)
nu: Citroën DS5 1.6 e-HDI (2012)