Totaal aantal Berichten: 389
Geregistreerd: 04-11-2004
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Pimperklaas schreef:Simmetje schreef:Er is een Airdream uitvoering. Deze heeft een A-label en 20%, of heb ik dat nu helemaal verkeerd gezien ?
Neej heb je fout. Airdream zegt iets over de milieuvriendelijke bouw van de auto dat de auto voor zoveel procent weer recycle baar is ... 25% gewoon…!!!!!!!
Het is zo dat om in aanmerking te komen voor een bijtelling van 20%, dieselmotoren een CO-uitstoot tussen de 96 g/km en 116 g/km moeten hebben. De 1.6HDiF heeft als ik het goed heb een uitstoot van 140g/km en valt dus niet in deze klasse.
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
Pimperklaas schreef:Simmetje schreef:Er is een Airdream uitvoering. Deze heeft een A-label en 20%, of heb ik dat nu helemaal verkeerd gezien ?
Neej heb je fout. Airdream zegt iets over de milieuvriendelijke bouw van de auto dat de auto voor zoveel procent weer recycle baar is ... 25% gewoon…!!!!!!!
ff correcte info geven…
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
ronama schreef:Peteryed schreef:citrozxdennis schreef:Ik heb begrepen dat er problemen zijn met de 1.6 hdi in de c5. Met name kapotte turbo’s. De 2.0 HDI schijnt een betere optie te zijn.
Dit probleem is al een tijdje bekend bij PSA en ik mag aannemen dat daar wel een oplossing voor gevonden is.
zoals ik dus al schreef.. nu zit er 4.3 liter olie in het blok ipv 3.7 liter..
ops:
Overheen gelezen denk ik.