knipperlichten die niet knipperen!
tante-truus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 27 september 2009 09:38 PM

Ik heb al een tijdje een probleem met mijn knipperlichten.
Eerst kwamen er rare harde geluiden bij het relias vandaan. Deze heb ik laten vervangen voor een nieuw orgineel relais. De problemen waren toen weg. Maar vlak daarna deden mijn knipperlichten het niet meer. Bij richting aan geven knipperen ze soms wel en slaan daarna gelijk vast of slaan gelijk al vast bij richting aan geven. Het licht blijft gewoon branden, zowel in mn dashbord als buiten de auto. Dit is natuurlijk onwijs gevaarlijk want mensen zien niet duidelijk waar je heen wil. Het rare is, wanneer ik mijn gevaren licht aan zet willen ze wel blijven knipperen en slaan de lichten helemaal niet vast. Ik denk zelf dat het in het stuurhuis zit maar wat er precies aan de hand is….  confused
Bij de garage waar ik altijd heen ga weten ze niet waar dit probleem vandaan komt, ook ben ik bij de citoën dealer geweest maar ook hun weten het niet. Weet iemand misschien raad met mijn probleem?
Mn Saxo 1.1 moet eind van de maand door de keuring maar op deze manier komt mn auto er niet door heen.

Profiel  

K_saxo (verbannen)
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1194

Gepost: 06 oktober 2009 08:10 PM
  [ # 1 ]

branden alle pinkers ook opzij?

slechte contacten uitsluiten.

tot slot relais oude relais terugplaatsen als dan alles correct werkt nieuwe relais in garantie vragen aan je leverancier.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook