Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Je kan bij de franse club langs gaan op zaterdag. Wel eerst een afspraak maken en de lijst met spullen inleveren zodat ze die op hun gemak ( de mensen daar zijn diep in de 60 als het niet 70 is…)kunnen picken en packen. Dan taart meenemen en je eigen koffie! Heb je een wereld dagje!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
bogaard77 schreef:Dan taart meenemen en je eigen koffie! Heb je een wereld dagje!
Wel effe opletten dat je vervolgens niet je xm bijna platrijd op de ring van brussel
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dat klinkt als een leuk ritje voor binnenkort. Even lekker over s’heren wegen boenderen. Stiekem heb ik best een leuke bestelling voor het project. En dan ook even een afspraak zien te schaffen met Blondeau…. Wordt vroeg weg en heel veel gas geven als dat allemaal op één dag moet !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
waterman schreef:bogaard77 schreef:Dan taart meenemen en je eigen koffie! Heb je een wereld dagje!
Wel effe opletten dat je vervolgens niet je xm bijna platrijd op de ring van brussel
??? XM ?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
ja dat deden watergarcon en ik bijna….
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 25571
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
bogaard77 schreef:Je kan bij de franse club langs gaan op zaterdag. Wel eerst een afspraak maken en de lijst met spullen inleveren zodat ze die op hun gemak ( de mensen daar zijn diep in de 60 als het niet 70 is…)kunnen picken en packen. Dan taart meenemen en je eigen koffie! Heb je een wereld dagje!
en je moet lid zijn.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Geen lid zonder lid. Mooi zwart pasje met nr 2736 erop .
Ik kon die XM al niet plaatsen bij mij…
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Dit zou wel ‘ns wat kunnen zijn: http://www.applus.nl/website/nl/pages/default/Radiografie.html Zo even bellen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Of toch ook weer niet. Geen contactgegevens.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Voor meer informatie:
Peter Wennekes,
Applus RTD Benelux regio West,
Oranjelaan 58, 3181 HA Rozenburg.
T: 0181-242032, F: 0181-216082,
e-mail: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
jawel hoor
succes
En toch ook weer wel. Zojuist contact gehad met Paul Zwartkruis van het bedrijf. Hij vreest, dat het maken van een röntgenfoto een onvoldoende beeld geeft. Het punt is namelijk, dat een röntgenfoto 2 dimensionaal is. En voor een dwarsdoorsnede is een wiel zeker op de straal te dik voor röntgenapparatuur. Voor de rest is er nog de mogelijkheid van ultrasoon onderzoek. Dat levert enige aanvullende informatie. Zodra ik een wiel ter beschikking heb, kan ik ermee naar Barneveld en kan het worden onderzocht. Het gaat iets aan informatie opleveren, maar niet alles. Maar ach, E 100,- aan onderzoekskosten is het wat mij betreft ‘niet geprobeerd, is zeker niet gelukt’.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Robin, wat wil je precies? Wil je een digitaal 3 dimensionaal beeld hebben van deze velg? Of gaat het jou om wat erin zit, en dus onttrokken aan het oog?
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Hoe meer we weten, hoe beter het is. Een driedimensionaal beeld levert een hoop informatie op. En de productsamenstelling lijkt me ook wel handig. Het laatste zal overigens inmiddels wel voor verbetering vatbaar zijn.
Introtech is trouwens niet goedkoop. Geraamde kosten E 800,-. Mmm, soms zit het mee, soms zit het tegen.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Net weer even contact gehad met het bedrijf. Ferry van het bedrijf zou me na mijn eerste verhaal terugbellen. Hij vroeg om een afbeelding. Ik nodigde hem uit mee te kijken op Google. Ik denk, dat Ferry effe zeker wilde weten een serieus verhaal aan de hand te hebben. Zeg nou zelf, een oud patent van de Nasa, Citroën SM, plastic wielen, lekker geloofwaardig. Ik heb Ferry een close op van de wielen van de SM uit mijn avatar gestuurd. En toen was het ijs gebroken. Zodra ik een wiel heb, kan ik verder. Nu nog een wiel…..
Oh ja, leuk te weten. Het is mogelijk een perfect rond wiel als service model te laten maken, kortom op tekening te laten zetten. Eerst wordt het wiel gescand en dan wordt het bewerkt. Ik denk, dat het dan een peuleschil is om er ook een 16 inch wiel van te laten maken. En dat zowel voor de originaliteitsmensen als voor de modificatieliefhebbers leuk zijn. Maar mallen maken is niet goedkoop….
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl