12 van de 12
« Eerste  < Vorige 10 11 12

Amsterdam Dakar Challenge 2009 cx 2.2 break (foto’s p9 )
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 28 november 2010 11:57 AM
  [ # 166 ]
erik wijngaarden schreef:
Rayden108 schreef:

Als ik alleen de filmpjes pak van onze citroen en alle andere weglaat wordt het aanzienlijk minder….dan lukt het met 1 a 2 gb ook wel.

dat is nog een hoop.. 
ik denk dat als je ze in web / stream formaat gaat zetten het toch wel met veel minder kan ?
hoeveel minuten tape heb je ?

La Léo schreef:

Ja, zou heel cool zijn, maar het thema dit jaar is “Citroën & Milieu” idiot dus voor de CCCN-display moeten we een andere weg bewandelen (zijn we al mee bezig).

Als ik het me goed herinner, komt de aanstaande Citromobile een thema met films. Dan is er wel wat mogelijk met het beeldmateriaal. Effe onder voorbehoud. Het was één van de 2 mogelijkheden geloof ik.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

Gepost: 30 november 2010 11:59 AM
  [ # 167 ]
Robin Visser schreef:

Als ik het me goed herinner, komt de aanstaande Citromobile een thema met films. Dan is er wel wat mogelijk met het beeldmateriaal. Effe onder voorbehoud. Het was één van de 2 mogelijkheden geloof ik.

Jemig Robin, je hebt écht wel zitten slapen tijdens die vergadering!!!!
Het thema is NIET Citroën Cinema geworden. Het thema wordt Citroën: Kunst & Design.  Rolling Eyes

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 30 november 2010 12:39 PM
  [ # 168 ]

Hebben we dan nog iets aan het karkas van een Prestige? Laughing

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 november 2010 10:49 PM
  [ # 169 ]
La Léo schreef:

Jemig Robin, je hebt écht wel zitten slapen tijdens die vergadering!!!!
Het thema is NIET Citroën Cinema geworden. Het thema wordt Citroën: Kunst & Design.  Rolling Eyes

Zo zie je maar, goed dat jij naast me zat. Die gele met blauwe klep, da’s ook een regelrechte designprijswinnaar !

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17407

- CX 2400 Super
Gepost: 30 november 2010 11:35 PM
  [ # 170 ]

‘k Heb het boek nu niet bij de hand, maar stonden er in “La CX de mon Père” geen foto’s van door grote kunstenaars opgeleukte CX’en? Als de club zoiets gaat doen, dan zijn er vast leden die ook een kwastje willen bijdragen. Mr Grat, bijvoorbeeld? Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17407

- CX 2400 Super
Gepost: 30 november 2010 11:38 PM
  [ # 171 ]

Mogen jullie overigens zo uit de school klappen? Geen publicatie-embargo tot op de vroege morgen van de grote dag?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 01 december 2010 10:52 PM
  [ # 172 ]

Daar is niets over gezegd.

Profiel  

12 van de 12
« Eerste  < Vorige 10 11 12

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook