Pas geleden las ik op het Franse forum, dat dhr. Biel het een goed idee zou vinden roues résines na te laten maken via de Franse club.
Nou kwam ik wat tegen op het DS-forum:
boeman schreef:Beloof je dan wel om een DS te nemen die eigenlijk sloopwaardig is? Met andere woorden, net zoals Egbert zijn cabrio heeft gebouwd, men neme een basis DS die eigenlijk te slecht is om nog op te knappen, dus strikt gesproken wordt er geen goede DS voor opgeofferd. Kunnen de studenten meteen leren om een chassis goed te restaureren
En als je dan toch milieu waardig bezig bent.. misschien meteen alle carrosserie delen vervangen door een lichte variant, bijvoorbeeld gemaakt uit milieuvriendelijke composiet, zie hier
de link http://www.npsp.nl/nabasco.html komt uit bij een bedrijf dat in vezel versterkte composieten doet, waar volgens mij de roues résenis van zijn gemaakt. Denk ik er te makkelijk over dat met eventueel benodigde toestemming van Citroën en een bestaand setje, namaak mogelijk is en hoe staan we tegenover het idee ?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 43269
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Robin, zou je deze post even opnieuw willen doen in het velgen en banden topic? Dan houden we alles lekker overzichtelijk.
http://www.citroen-forum.nl/index.php/forums/viewthread/201614/
Dan gaat deze weer dicht.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste