Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
In het weekend van 28 november vinden de laatste CX-club evenementen van het jaar plaats: de toertocht en de nachtrit. Plaats van handeling: het Drentse landschap rond Zwiggelte (iets onder Assen). Deelname kost 5 euro pp (koffie etc incluis) en er is ook een overnachtingsmogelijkheid, waarbij uw evenementencommissie zorg zal dragen voor het serveren van ontbijtjes op de zondagochtend.
De toertocht is op zaterdag 28 november, de nachtrit vindt diezelfde avond plaats. Inschrijven voor een of beide ritten en/of een overnachting kan via weeshuis[apenstaartje]live.nl. Voor meer info zie het clubblad of de cx-clubsite. NB: lidmaatschap CX-club niet verplicht!
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Voor de nachtrit ben ik al ingeschreven
Volgens mij zat daar een max van 30 auto’s aan.
De rit overdag kijk ik nog even of ik die ook mee rijdt
De nachtrit sla ik over, maar overdag zal ik er denk ik wel bij zijn. Ik moet alleen nog even kijken met wie ik ga. Neem ik vrouw en dochter mee of ga ik met enkele forumvrienden…
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Kom mij even ophalen, Jaco, dan rijd ik de nachtrit wel.
Als jij nou gewoon met je break komt, dan leg ik wel een matras achterin om de nachtrit op door te brengen. (en jij aan het stuur natuurlijk hè. Hand aan de pook, maar niet aan de mijne )
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Ik laat het afhangen van het weer…........
Het is best wel een eind, en om op voorhand gelijk een overnachting te boeken. Ik sla de nachtrit over, maar zet de dagrit op de agenda
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Wat een leuk idee, een nachtrit! Jammer dat ik geen CX heb…
Totaal aantal Berichten: 485
- Xantia 1.8 16v Tentation (G3)
- CX GTi
- Xantia 1.8i 16v break (LPG-G3)
Eind november zou mijn dame eigenlijk al klaar moeten zijn (lees: kenteken en APK keuring ). Zou mij graag, onder voorbehoud, inschrijven voor de dagrit. Nachtrit overleg ik dan nog even met vrouwlief. Overnachting lijkt mij overbodig gezien ik om de hoek woon.
Groet, Henk.
“If everybody is thinking alike, then somebody isn’t thinking.”
Lt.Gen. George S. Patton
- CX GTi
Hallo,
Ben eens op de CX club website aan het surfen geweest. Helaas kan ik daar dit evenement niet vinden. De evenementenkalender op de clubsite dateert nog uit 2008. Zit ik nu naar de verkeerde pages te kijken of hoe zit dat? Wie kan mij een goede tip geven waar te kijken.
Ook zoek ik vergeefs naar een aanmeldformulier op de CX club website. Er staat wel dat je een infopakket kunt aanvragen en een contact formulier. Dat heb ik alvast maar ingevuld en verstuurd. We wachten nog even af.
Lt.Gen. George S. Patton
- CX 25 GTi Turbo 2
Het staat op de homepage
Je moet alleen even een stuk naar onderen scrollen. Daar staat ook het e-mail adres waar je kan aanmelden
- CX GTi
Gevonden
Bedankt Arjan.
Lt.Gen. George S. Patton
- CX 25 GTi Turbo 2
- CX TRS 2.2 1987
hendrik69 schreef:Ben eens op de CX club website aan het surfen geweest. Helaas kan ik daar dit evenement niet vinden. De evenementenkalender op de clubsite dateert nog uit 2008. Zit ik nu naar de verkeerde pages te kijken of hoe zit dat? Wie kan mij een goede tip geven waar te kijken.
Ook zoek ik vergeefs naar een aanmeldformulier op de CX club website. Er staat wel dat je een infopakket kunt aanvragen en een contact formulier. Dat heb ik alvast maar ingevuld en verstuurd. We wachten nog even af.
Ik begrijp het niet….....
De evenementenkalender is niet bijgewerkt sinds het begin van 2009, maar de pagina van mededelingen is wel bijgewerkt met Zwiggelte nachtrit.
Ik hoop dat begin 2010 de evenementenkalender wel is bijgewerkt, want elke keer moet je het vernemen uit de “La CX on Route” of Citroexpert (het hydrolische evenement 2 weken van tevoren!) Maar ik geloof dat ze met de site bezig waren. Hopelijk gerealiseerd voor 2010
- CX 25 GTi Turbo 2
Aan de andere kant stuurt de CX Club wel altijd netjes een e-mail als er een evenement komt
Goed, een up to date agenda is zeker wel handig, maar ze zijn ook bezig om te website te vernieuwen, dat komt er vast in.
Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Voor zover ik weet zijn ze hard aan de site bezig - en die agenda komt er. Voorlopig wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen uit te nodigen voor de toertocht en/of de nachtrit in Zwiggelte. CX of niet, clublid of niet: maakt niks uit. Wij vinden iedereen aardig.
Aanmelden hoeft niet, maar is voor de organisatie wel handig: weeshuis A live.nl
Komt allen!
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.
- CX TRS 2.2 1987
Als het donker weer is, wordt het wel een opvallend gebeuren met al die gele lampen in die omgeving
Voorlopig is het hier “boerenhondeappehaar weer”! Wat een regen en gedonder….... Hopelijk is de regen een beetje op aan het einde van de weer. We hebben nu wel genoeg gehad. Laat het maar kouder worden, dat verminderd de regenkans