Ik was inderdaad de contributie vergeten te vermelden. Die bedraagt 34 E en 10 E inschrijfgeld… Of dat veel of weinig is, is aan een ieder om te beoordelen…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Lody schreef:Laat me weten wat men er daar van vindt… misschien een reden om tòch lid te worden…
Groet
Lody
Prima voorstel. Ik zal je daar voordragen als archivaris En dan voorstellen een nieuwe functie in het leven te roepen: Erelid hoofd archief i.o. In de functieomschrijving zal staan dat dat betekent dat je je bezighoudt met het op orde brengen en houden van de door de leden ingebrachte informatie, en het onder een door jou in te richten uitgiftesysteem verstrekken van die informatie aan de leden. Uiteraard zonder bezoldiging maar ook zonder lidmaatschapskosten.
Edit: sorry, vandaag cursus wet- en regelgeving gehad. Daar word je goed melig van
Terug on topic: het wordt voor mij de eerste keer dat ik bij zo’n meeting ben, dus ik weet niet hoe zo’n dag verloopt. Maar als het lukt zal ik het zeker voorstellen.
Wim,
Disciplus Simplex
Overigens heeft de club al een archivaris… Maar ik ben er zaterdag ook. Met een blauwe XM tct break…
Groet, Arjan
Enne zo’n sleutelmeeting is gewoon gezellig!
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
XMTurboCT schreef:Enne zo’n sleutelmeeting is gewoon gezellig!
Kijk, daar doe ik het voor
Wim,
Disciplus Simplex