gekocht: nieuwe XTR
FastFolkert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35

Gepost: 14 oktober 2009 07:48 PM

Na 6,5 jaar en 120000 probleemloze kilometers gaat onze Berlingo 2 Multispace Nouvelles Frontieres naar een nieuwe eigenaar!
Vandaag zijn we met de garage een goede inruilprijs overeengekomen, en hebben we voor een nieuwe Berlingo XTR gekozen. Met pack Detection en pack Voyage-XTR.
Morgen nog even de kleur kiezen (wrsnlk. Sable Bivouac) en dan wachten…....
Ik had ook wel een Peugeot Tepee Outdoor gewild, maar mijn vrouw is nu eenmaal een Citroen liefhebber Wink

Weet iemand of het bagage-afscheidingsnet (achter de achterbank) van de Berlingo 2 ook weer in de Berlingo 3 past?

En over een week of 10 heb ik een origineel setje Citroen dakdragers voor de Berlingo 2 te koop Wink

Berlingo 1.6i/110pk 2003 (verkocht) - Berlingo XTR 1.6VTi/120pk 2010 (verkocht) - Volkswagen T4 California 2.5 TDI - Suzuki Swift

Profiel  

FastFolkert
< 100 berichten
Rank

Gepost: 28 oktober 2009 05:16 PM
  [ # 1 ]

nog even een vraag: weet iemand of er een extra 12V aansluiting in de bagageruimte zit bij een XTR (met pack voyage en pack detection)
Mijn dealer kon dat niet zeggen, en de XTR die hij had staan (zonder pack voyage XTR) had het niet….

Thx, FF

Berlingo 1.6i/110pk 2003 (verkocht) - Berlingo XTR 1.6VTi/120pk 2010 (verkocht) - Volkswagen T4 California 2.5 TDI - Suzuki Swift

Profiel  

Kornstra
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1155

- C5 2.0 16v Comfort
Gepost: 28 oktober 2009 06:11 PM
  [ # 2 ]

gefeliciteerd met je aankoop,de XTR ziet er goed uit en je vrouw heeft meer verstand van auto’s dan jij
tongue wink

Met z’n vieren in je Eendje.

Profiel  

adrien
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28

Gepost: 31 oktober 2009 09:08 AM
  [ # 3 ]

Hoi,

Wij zijn dinsdag onze XTR zwart met detectiepack en zichtbaarheidspack gaan ophalen bij de dealer. En er zit geen 12v aansluiting in de koffer. Enkel aan de versnellingpook zit er eentje en dat vind ik een beetje jammer maar ja cool smile
Voor de rest tot noch toe niets dan lof voor de wagen. Loopt lekker en zit lekker.

C4 Picasso 2016 automaat

Profiel  

brandkraan
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 98

Gepost: 02 november 2009 06:34 PM
  [ # 4 ]

12V in de kofferbak zit alleen bij het modulariteitspakket (losse stoelen achterin etc). Dit komt in de nederlandse folder niet goed tot uiting.
Overigens ligt bij mijn XTR wel de bekabeling voor de 12V achterin en deze is ook aangesloten ,ik heb het gebruikt om mijn basbox van 12V te voorzien. Dit heb ik gedaan door de 12V leiding door de ventilatiekanalen te leiden die achterin zitten. Je kunt natuurlijk ook netjes de 12V stekker aansluiting los bestellen en deze zelf achterin monteren.

Berlingo rijder

Profiel  

Sylvester
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57

Gepost: 09 november 2009 03:46 PM
  [ # 5 ]

Proficiat met je aankoop, je gaat er geen spijt van hebben… meest handige auto wat ik al gehad heb Smile en de hond thuis is ook content die heeft een zee van ruimte.
De 12V in de koffer kun je idd zelf aansluiten bij de XTR de kabels lopen achter de plastic in de koffer door gewoon een fiche ophangen en klaar… als je even zoekt vind je hier nog een topic met foto’s van op het forum…

Voila: http://www.citroen-forum.nl/index.php/forums/viewthread/199413/P0/

Citroën Berlingo XTR                       Citroën C3 Exclusive
-wit                                       -bordeaux
-modulariteitspack                         -panoramisch schuifdak
-zichtbaarheidspack                       -parkeersensoren
-detectiepack
-afneembare trekhaak

Profiel  

SaXoKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 128

Gepost: 26 november 2009 12:02 AM
  [ # 6 ]
Sylvester schreef:

Proficiat met je aankoop, je gaat er geen spijt van hebben… meest handige auto wat ik al gehad heb Smile en de hond thuis is ook content die heeft een zee van ruimte.
De 12V in de koffer kun je idd zelf aansluiten bij de XTR de kabels lopen achter de plastic in de koffer door gewoon een fiche ophangen en klaar… als je even zoekt vind je hier nog een topic met foto’s van op het forum…

spijtig dat die fotos niet werken…

Profiel  

FastFolkert
< 100 berichten
Rank

Gepost: 26 november 2009 08:46 PM
  [ # 7 ]
SaXoKe schreef:
Sylvester schreef:

Klopt, foto’s werken niet. Maar i.i.g. bedankt voor de moeite.
Ik kijk wel als de auto er is, en laat ‘m dan evt. alsnog plaatsen

FF

Profiel  

SaXoKe
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 128

Gepost: 26 november 2009 10:29 PM
  [ # 8 ]
FastFolkert schreef:
SaXoKe schreef:
Sylvester schreef:

Klopt, foto’s werken niet. Maar i.i.g. bedankt voor de moeite.
Ik kijk wel als de auto er is, en laat ‘m dan evt. alsnog plaatsen

FF

ik heb juist ff gekeken in mijn XTR, en ik zie wel een kleine onduidelijke cirkel in de plastic juist voor de rechterachterluidspreker…
dus het moet wel in te bouwen zijn… als de kabels er effectief liggen…

maar ik ga daar het paneel niet voor open maken…. dat paneel dat rammeld al hard genoeg en als ik t los haal krijg ik t waarschijnlijk niet meer goed vast… Sad

Profiel  

FastFolkert
< 100 berichten
Rank

Gepost: 07 december 2009 11:57 PM
  [ # 9 ]

Onze nieuwe XTR is net binnengekomen in de garage, en hij heeft gewoon een 12V “plug” bij de speaker rechtsachter.
Ook een verassing was het vertikale bagagenet achter de achterstoelen. Erg handig.
Nu nog wachten op de aflevering! (1e week januari)

Folkert

Profiel  

Sylvester
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57

Gepost: 09 december 2009 12:40 PM
  [ # 10 ]

Het bagagenet is idd handig ik gebruik het zodat de hond in de koffer blijft en niet naar voor kan… Veel geluk ermee

Citroën Berlingo XTR                       Citroën C3 Exclusive
-wit                                       -bordeaux
-modulariteitspack                         -panoramisch schuifdak
-zichtbaarheidspack                       -parkeersensoren
-detectiepack
-afneembare trekhaak

Profiel  

FastFolkert
< 100 berichten
Rank

Gepost: 09 december 2009 03:50 PM
  [ # 11 ]
Sylvester schreef:

Het bagagenet is idd handig ik gebruik het zodat de hond in de koffer blijft en niet naar voor kan… Veel geluk ermee

We hebben weliswaar geen hond, maar stapelen de bagage tijdens vakanties zo hoog op dat zo’n bagagenet onontbeerlijk is.

We hebben in onze Berlingo 2 ook zo’n net; dus als iemand belangstelling heeft: hij komt, samen met de originele PSA dakdragers, binnenkort vrij Wink.

FF

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook