97 van de 107
« Eerste  < Vorige 95 96 97 98 99 Volgende >  Laatste »
   
Jantje heeft er ook een, bobineprobleem?
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 16 maart 2014 03:07 PM
  [ # 1441 ]

Patrick den Toom die mijn SM heeft gedaan, kan je misschien helpen. Ik heb je een mail gestuurd met contactgegevens. Als ik het zo bekijk, zou ik het front demonteren en ook helemaal laten stralen.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25612
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 16 maart 2014 09:59 PM
  [ # 1442 ]

Haal em er eerst maar af Jan! dat zal je zien dat er meer rot is…

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10345
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 16 maart 2014 10:04 PM
  [ # 1443 ]

Daar ga ik morgen aan beginnen. Klopt het dat hij met 4 bouten vastzit?

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 16 maart 2014 10:08 PM
  [ # 1444 ]

Nee joh, het zijn er veel meer. Hij zit namelijk met een boel moertjes vast aan de bumper. Het front en de bumper zitten samengebouwd vast met 10 bouten geloof ik. Check het WPH of onderdelenboek.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10345
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 16 maart 2014 10:33 PM
  [ # 1445 ]

Ik kijk in het WPHB. In het onderdelenboek is het niet te zien.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10345
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 08 mei 2014 01:25 PM
  [ # 1446 ]

Soms snap ik niets van de RDW. Bij de gegevens van mijn sm staat: aanhanger geremd 0kg en aanhanger ongeremd 750 kg. Ik vind dit erg onlogisch….

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43302
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 08 mei 2014 01:36 PM
  [ # 1447 ]

Vaag. Heb je al om aanpassing gevraagd?

o enne, wordt het niet tijd om je topic titel aan te passen?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10345
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 08 mei 2014 01:58 PM
  [ # 1448 ]

Nee, heb ik niet. Ik heb alleen een ongeremde aanhanger. Maar de logica ontgaat me gewoon. Ja, dat wordt wel eens tijd Laughing

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006

- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 09 mei 2014 09:46 AM
  [ # 1449 ]
Blooper1963 schreef:
bxsport schreef:

Tja! Waar vind je nog ECHTE deelbare SM bollen,zonder inruil??

Als ik die dingen bekijk zijn ze op een CNC draaibank vrij simpel te maken.
Kwestie van kosten-baten.

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 09 mei 2014 11:46 AM
  [ # 1450 ]

Citrotech heeft er een paar, maar het is de vraag of ze ze weg doen zonder inlevering van oude exemplaren.

Zoekt en gij zult vinden. Bij Renard staat een sloper, Cyril heeft wat slopers staan, Daniël in Carcasonne, Volker Hammes, Volker A op het Duitse forum, etc…

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 09 mei 2014 05:53 PM
  [ # 1451 ]
JanSr schreef:
Blooper1963 schreef:
bxsport schreef:

Tja! Waar vind je nog ECHTE deelbare SM bollen,zonder inruil??

Als ik die dingen bekijk zijn ze op een CNC draaibank vrij simpel te maken.
Kwestie van kosten-baten.


Ik begrijp niet vanwaar deze antieke post plots komt tongue rolleye

Maar ik dacht dat iedereen nu al wel wist dat Citrotech gewoon nieuwe dempers in je deelbare bollen kan monteren .

http://citrotech.nl/shop/shop/revisie-veerbol-lhm-sm-voor/

DS of SM kan je dan gewoon kiezen !

Walter   nice day

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
U-Niek
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1069
Geregistreerd: 23-10-2007

Gepost: 09 mei 2014 10:32 PM
  [ # 1452 ]

Ik snap het verband ook niet helemaal. Het onderwerp van toch aanhanger?  :lol:

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10345
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 10 mei 2014 02:29 AM
  [ # 1453 ]

Ik denk dat Jansr op het verkeerde draadje geklikt heeft. En de rest heeft daarop verder geborduurd.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 10 mei 2014 12:54 PM
  [ # 1454 ]
jantje1948 schreef:

Soms snap ik niets van de RDW. Bij de gegevens van mijn sm staat: aanhanger geremd 0kg en aanhanger ongeremd 750 kg. Ik vind dit erg onlogisch….

Jan, toen ik in 1976 de Jag kocht zat daar al een trekhaak op en ik heb jaren met aanhangers gereden zonder dat er iets op het kenteken stond over gewicht. De Jag weegt bijna 1700 kg en toen ik de XM had welke 1340 kg weegt, stond daar op het kenteken maximaal geremd gewicht 1300 kg. Dus ik ga er vanuit dat het maximaal te trekken geremde gewicht ongeveer het eigengewicht van de auto zal zijn.

Onlangs heb ik aan de RDW een aanpassing gevraagd en ik kreeg zo’n klein plastic kentekenpasje met daarop een maximaal te trekken gewicht van 1100 kg, voor een auto van bijna 1700 kg.

Er wordt dus een of andere sleutel gebruikt die wiskundig wel aardig zal kloppen, maar voor veel mensen niet te begrijpen zal zijn.

Je moet dus gewoon even contact zoeken met de RDW en een aanpassing vragen. Krijg je zo’n mooi klein pasje dat in je portemonnee past.

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10345
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 10 mei 2014 01:15 PM
  [ # 1455 ]

Ok, dank je. Ik heb de trekhaak er later zelf onder gezet, maar het is wel een officiële.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
 
97 van de 107
« Eerste  < Vorige 95 96 97 98 99 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook