Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
ja ik denk dat ik ook maar weer eens kom kwijlen. Wellicht icm wat onderdelen scoren voor eloise
Vervoer… tja de zx maar weer he!
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Ha Michel, als je vertrekt vanuit Tiel, kun je meeliften. Sinds gisteren rijd ik graag een klein stukje om. Je andere adres is me te ver om. Een dagdeelte standbemanning lijkt me trouwens wel een mooie tegenprestatie.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 432
- BX 16 TZI Custom
- Berlingo 1.6i 16V Multispace
- BX 19 TRI
En nou kom ik toch achter iets moois!
Het schijnt dat mijn nieuwe vriendin is opgegroeid met Bixen.
3 jaar geleden de laatste vanwege vele mankementen en geldproblemen weg moeten doen
Maar pa en ma missen het fijne gevoel van een BX nog steeds.
Nu heb ik een paar woordjes met hem gewisseld. en nu komt hij op in ieder geval 1 Mei ook een kijkje nemen! Weer eens lekker kijken naar bixjes en hopelijk koopt hij er binnekort weer eentje!
Ik verbaasde me er zeer over. maarja het zijn dan ook vreemde mensen:) en vreemde mensen horen thuis in een Citroën
———————————————————————————————————-
Citroën Fotocollectie Digitaal & Analoog
Roadmaster 7 schreef:Ik verbaasde me er zeer over. maarja het zijn dan ook vreemde mensen:) en vreemde mensen horen thuis in een Citroën
Precies en met harde muziek uit de boxen van de Citroën. Hoewel, muziek…. het klinkt meer als wat er afgelopen weekend uit die mooie licht blauwe kar kwam.
Dat moet wel echte liefde zijn trouwens met je meisje, echte .
Wat mij betreft trouwens liever een beetje rustigere muziek, tjesus wat kwam daar een herrie uit.
Zo camping geregeld dus ik kom incl. de oude sleurhut een paar dagen de omgeving onveilig maken.
Citroen c32 Hilton XLS
- BX 16 TZI Custom
- BX 19 TRI
@ Robin,
nja het zijn al niet eens de originele speakers.. maar het is te hopen dat peter er nog eens wat lekkerdere speakers inbouwt:) zodat je onderweg ook muziek hoort inplaats van de wind langs de auto.
nu was slipknot ook wel het ergste wat ik op mn MP3 kon vinden, en op zulke speakers klinkt dat niet nee. maar het ving wel de leukste blikken:P moderne death metal herrie uit minstends 20 jaar oude franse speakertjes die hun beste jaartjes al wel gehad hebben:P
Ik was erg blij inderdaad erachter te komen dat ik ineens raak schoot met een meisje wiens pa citrofiel is! Daardoor vindt ze het zelf natuurlijk ook leuke auto’s!
En dat is positief voor mij! dan schaamt ze zich tenminste niet as ik een BX voorrijd hahaha!
Roadmaster 7 schreef:Ik was erg blij inderdaad erachter te komen dat ik ineens raak schoot met een meisje wiens pa citrofiel is!
Dit betekent ook nog wat anders. Je bent er snel bij ! Op Citromobile gaan we elkaar weer zien in ieder geval.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Raakschieten had ik 9 maand geleden ook gedaan….. Hopelijk jij nog niet met je kers verse vriendin
Als ik met de break kom, mag je wel even proef komen liggen. Kijken of je erin past
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Beste CitroMobile geïnteresseerden,
Ik coördineer een taxatie-event (conform artikel 7:960 BW (ex. art. 275 W.v.K.) ten behoeve van verzekeringen, met als optie fiscale of marktwaarde) op 1 mei op het parkeerterrein van de Veemarkthallen, eerste dag CitroMobile dus. Heffener is de taxateur en hij heeft beloofd dat de logistieke problemen onder controle zijn. Kosten €100 contant bij taxatie, €20 korting (en geen extra reiskosten voor ons).
Ik heb nu 8 aanmeldingen vanuit de CX groep. Er zijn nog wat plaatsen beschikbaar.
Stuur mij even een PB als je geïnteresseerd bent. Ik wil dit naar Heffener graag als 1 groep presenteren.
Jelte
lid #1998 http://www.citroen-cxclub.nl
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
Robin Visser schreef:Ha Michel, als je vertrekt vanuit Tiel, kun je meeliften. Sinds gisteren rijd ik graag een klein stukje om. Je andere adres is me te ver om. Een dagdeelte standbemanning lijkt me trouwens wel een mooie tegenprestatie.
Nou dat klinkt best aardig. Ik laat het je even weten wanneer ik ga. weet niet of t nodig gaat zijn 2 dagen daar te hangen, maar 1 dag en daarin een gedeelte bemanning staat me niet tegen
en @roadmaster: Ik was blij verrast op t parkeerterrein eigenlijk. Al die Radio1-rijders d’r omheen
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Nou, aanmelden bij de evenementencommissie en ik beloof je een ritje in de Paul-SM ! Moet slechter kunnen denk ik voor een rechtgeaarde Citrofiel ! Wordt alleen effe timen in verband met het werk er aan.
- BX 16 TZI Custom
- BX 19 TRI
Nou dat raakschieten zal de tijd leren.
@ Robin:
Waar ben ik snel bij ??
@ McDean.
Klinkt interessant.
nou verwacht ik dat het wel zal lukken:P
Mijn Breakje moet tegen die tijd overigens ook mijn camper worden.
Nja met de achterbanken plat moet dat kunnen toch?
Die dingen zijn onvoorstelbaar groot!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
ik ga zaterdags heen, weet nog niet welke auto, keuze uit (in de fam): BX 16v, xantia break exclusive, HY, ak400, 2cv, DS
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 1069
- ID/DS DSuper
- BX 16 TRS
- ID/DS DSuper
- BX GTI automaat
- BX 19TGD Break
Roadmaster 7 schreef:@ Robin:
Waar ben ik snel bij ??
Raak schieten !