Dat klopt, hoeveel moeite kost het nou om zo’n rijdend hoopje plastic met schotse ruit tot stilstand te brengen.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Een beetje meer respect voor een BX alsjeblieft.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Prutser heeft het over een cannix & doodville, niet over een BX geloof ik..
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
En ‘t is wel even eentje met een open dakje he! Ik heb trouwens vijf jaar een Deuv’je gehad en dat reed meesta prachtig. Ook best wel betrouwbaar. En voor honderd eurotjes… tsja.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 26-11-2009
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 90
Superkoopje?
(Vertaling paar franse termen: Technische controle/keuring OK zonder opmerkingen, eerste eigenaar, verkocht in de staat waarin hij zich bevindt)
staat een leuke op marktplaats.
p.s. niet kijken als je minder dan € 7000 wil uitgeven voor een speciale bx.
btw, erg mooie auto.
heb je net een fantastische auto doe je hem weg… waarom? Wel een leuke gezinsbak maar voor dat geld (ookal heeft de vorige eigenaar er onrendabel in geinvesteerd en levert ie nou leuke cijfers) koop ik wel iets anders.
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Da’s een bekende, die gaat echt als de brandweer.
Eveneens ben ik tevens ook.
Soms ga je verder in het leven. Wil op dit forum niet te veel ruchtbaarheid geven aan het feit dat de 16V eventueel te koop is, mede gezien het feit dat beloofd heb niets te koop te zetten op Cifo.
De reden is in ieder geval dat ik mogelijk in het bezit kan komen van een Ferrari 348 uit Zwitserland.
Om dat te financieren zal er toch wat moeten gebeuren. Is namelijk al jaren een droom van me.
BX rijden blijf ik uiteraard ook, heb Jozef immers.
Maar mocht er geen serieuze interesse komen dan gaat ie niet weg. Uiteraard is het niet rendabel om de BX voor 7000 te verkopen, maar dat geeft gelijk weer dat ik niet handel met het oogmerk van winst.
7000 is een faire prijs, waarde voor verzekering is beduidend meer.
beek3762 schreef:Wil op dit forum niet te veel ruchtbaarheid geven aan het feit dat de 16V eventueel te koop is, mede gezien het feit dat beloofd heb niets te koop te zetten op Cifo.
Midfriesland schreef:En ‘t is wel even eentje met een open dakje he! Ik heb trouwens vijf jaar een Deuv’je gehad en dat reed meesta prachtig. Ook best wel betrouwbaar. En voor honderd eurotjes… tsja.
Voor 100 euro koop je beter deze dan zo’n vieze afgelebberde cannix of doodville.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Bart1989 schreef:Prutser heeft het over een cannix & doodville, niet over een BX geloof ik..
Een BX is een BX dus een BX Cannes of BX Deauville zijn ook gewoon BX’en…
Een BX is pas een BX als hij ‘‘cool’’ is. Een Cannes of doodding is dat zeker niet.
Bart1989 schreef:Een BX is pas een BX als hij ‘‘cool’’ is.
Lees dat nou nog eens. Hou toch op zeg.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 43270
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Bart1989 schreef:Een BX is pas een BX als hij langs de kant van de weg staat met een LHM lek.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste