Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Goh, iemand die de moeite neemt om de teller terug te draaien van een BX? Dat is vaag…. Maar even dubbelchecken dan, inderdaad. Maar misschien is er gewoon een andere snelheidsmeter in gekomen omdat er iets mis was met de oude. Denk aan een gare dagteller of iets dergelijks, er hoeven niet direct opzettelijk frauduleuze motieven mee te spelen. Maar je zult inderdaad je best moeten doen om een NL-diesel van dat bouwjaar te vinden die minder dan 3 ton heeft gedraaid. De meeste diesels met lage km-standen zijn geimporteerd.
Verder: als de motor een beetje goed loopt zou ik me daar niet te druk om maken. Check liever de staat van het koetswerk, die begeeft het doorgaans eerder dan dat dieselblok.

Totaal aantal Berichten: 627
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ik had die tgd break ook al zien staan. Leek mij ook wel wat. Maar ik ben zo verknocht aan mijn XM. Van mij hoeft een diesel niet snel te zijn. Een turbo is natuurlijk wel mooi meegenomen. Ik vind het grote voordeel van een diesel dat ze zo heerlijk rustig lopen en lekker lui te rijden zijn.
Edit: zie net dat ik al iets soortgelijks had gepost op de vorige pagina. Volgens mij is het korte termijngeheugen aan een update toe… :-s
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
http://link.marktplaats.nl/526240376
Buitenkansje? GTI Automaat voor nog geen 700 euro en in op het oog nette staat (en dat is voor dit geld misschien al heel wat).
Poekoek schreef:http://link.marktplaats.nl/526240376
Buitenkansje? GTI Automaat voor nog geen 700 euro en in op het oog nette staat (en dat is voor dit geld misschien al heel wat).
Die stond vorige week ook al te koop, maar toen bij een garagebedrijf.
Het is echt een prachtige BX, maar gezien het feit dat ie pas 4 dagen geleden voor het laatst van eigenaar is gewisseld, vraag ik mij af of iemand hier aan het handelen is.
Maar het is zeker een nette prijs voor een bijzondere BX.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Edwin BX mk1 schreef:...€ 3.950,00 voor een type1 op benzine, is dat nog redelijk? Blijkbaar wel want hij is verkocht.
Ben ik te goedkoop??
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=musgejf4vms2
Misschien is ‘ie verkocht aan een liefhebber, maar het is wel een erg stevige prijs. Maar als ‘ie erg mooi en speciaal is kan een BX best dat soort bedragen opbrengen.
Als jouw BX er verder goed bijstaat en er geen achterstallig onderhoud is zou je misschien best je prijs nog wat kunnen verhogen. Maar vergeet niet dat een autobedrijf nog altijd een zekere mate van garantie lijkt te kunnen bieden, waardoor ze domweg wat meer kunnen vragen. Dat is voor een particulier toch wat lastiger, en de mensen die op oude BX-en afkomen kunnen kenners zijn die weten wat het waard is op de markt (en het jou daarmee lastiger maken), of bandenschoppers die hopen op een koopje omdat ze geen Mercedes kunnen betalen. Die laatste categorie gaat dan doorgaans wel voor een diesel.

Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
XBXG schreef:Poekoek schreef:http://link.marktplaats.nl/526240376
Die stond vorige week ook al te koop, maar toen bij een garagebedrijf.
Het is echt een prachtige BX, maar gezien het feit dat ie pas 4 dagen geleden voor het laatst van eigenaar is gewisseld, vraag ik mij af of iemand hier aan het handelen is.
Maar het is zeker een nette prijs voor een bijzondere BX.
Dan is het wel een slechte handelaar, voor dit geld Of het moet een beroerde auto zijn, maar dat kan alleen vast gesteld worden door de auto echt te bekijken.

Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
Heren,
Niet helemaal relevant aan dit topic, maar gaat ook om iets wat te koop staat…
Een Type 1 Sport interieur (Visgraat met zijwangen) in uitstekende conditie. Verkoper heeft het na een aanrijding met de auto al zeer lang in de schuur liggen, auto had destijds (zeer, zéér lang geleden) nog nauwelijks kilometers gemaakt.
Wat zou zoiets nog mogen kosten?

Totaal aantal Berichten: 662
- BX 19 TRD Automatic
- BX Deauville (Gesloopt)
- BX 19 TRD
Hehe,
Ik wil het kopen, niet verkopen.
Verkoper vraagt echter € 300,- gedemonteerd.
Fors, maar het valt me tegen om aan een visgraat interieur te komen…
Allochteun schreef:Hehe,
Ik wil het kopen, niet verkopen.
Verkoper vraagt echter € 300,- gedemonteerd.
Fors, maar het valt me tegen om aan een visgraat interieur te komen…
Ik heb nog 2 complete BX Sport interieurs liggen.
Voor 150 euro mag je zelf de beste er uit zoeken.
Beide zijn incl. deurpanelen, verder geen scheuren of plekken.
1 set is wel iets verkleurd (het zwart is verkleurd naar blauw/ paars.)

Totaal aantal Berichten: 174
- BX Cannes
- BX Deauville
Ik heb nog een net tzi interieur, zonder deurpanelen, in n auto zitten, voor 75 euro mag je t eruit schroeven als je één stoel achter laat.

Totaal aantal Berichten: 5492
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
http://link.marktplaats.nl/526980348
Citroën BX 19 RD uit 1986 Belastingvrij
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?

Totaal aantal Berichten: 2107
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Deze break stond voor €800 op marktplaats vorige week, volgens de verkoper zat er nogal wat werk aan (leidingen etc) stond toen ik de toenmalige verkoper belde nog maar een half uur te koop, maar de auto was toen helaas al verkocht
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Als ik zie wat voor een werk ik heb gehad aan mijn ‘86er BX om deze een beetje up to date te krijgen wat onderhoud betreft, zet ik altijd mijn vraagtekens bij een dergelijke advertentie als men zegt ‘beurtje gehad’, maar goed, ik heb de auto niet gezien en kan er dus inhoudelijk ook niet over oordelen!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Linkje naar die RD zoals hij te koop stond:
ex Xantia HDI Break (gechipped) 2000
ex Xantia 1.9TD Break 1998
ex ID 19B 1969
ex BX 16 TGI Break
ex BX TRD Turbo 1989
ex AX 1.0E 1988
ex 2CV4 1979