www.citrofiel.tk schreef:Ik heb drie nieuwe bollen voor mijn BX binnen via de club, kunnen we die er daar ook even opschroeven?
Hans
Vast geen probleem, als je er morgen bent overleggen we even!
Emiel
Ik ben net weer thuis.
Het was een geslaagde dag met zo’n 40 mensen opkomst!
De opzet was geslaagd, we hadden drie hefbruggen tot onze beschikking en we hebben een groot aantal mensen blij kunnen maken met een inspectie van de auto en het begeleiden van verschillende reparaties en onderhoud.
Wat erg opviel is dat het aandeel van type 1 BX-en steeds meer groeit, een leuke diversiteit van oa de diesel van Beek tot een 14RE break van ‘85!
Kortom een geslaagde dag met veel indrukken en een weinig boeiende heen en terugreis ingepropt achterin de break van Elmer stampvol onderdelen en voedsel..
Emiel
Het was een goed georganiseerde en goed bezochte meeting. Heel wat mensen hebben hun BX eens op de brug gehad en er werd behoorlijk wat gesleuteld.
Ik heb een fijne middag gehad en 47 foto’s gemaakt: fotoalbum
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 2198
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
Leuk om een keer mijn eigen BX te zien op de foto’s van een meeting . Goed georganiseerd en ik heb er nog een mooie type 1 bumper aan over gehouden!
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Mooie en leuke foto’s Wouter!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Edit: geen fatsoenlijke link hier te maken naar Photobucket, wie mijn foto’s wil zien moet maar bij de buren komen kijken. Met een URL werkt het ook niet. Hier staan de foto’s http://smg.photobucket.com/albums/v19/Poekoek/Technische meeting BX Club november 2009/
- BX 16V MK2
Doen de foto’s het bij anderen? Op het forum bij de buren wel namelijk, maar hier staat dat ze het niet doen.
Ik zie ze niet helaas.
Schijt aan originaliteit.
Was weer geslaagde meeting en de DIGIT is van nieuwe voorbollen en voorraadbol voorzien!
Bedankt Emiel!
Verder nog een inspectie met tips van Roel gehad.
Bedankt Roel!
Lekker soepie erbij en wat broodjes en een hoop bekenden weer gesproken.
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Poekoek schreef:Doen de foto’s het bij anderen? Op het forum bij de buren wel namelijk, maar hier staat dat ze het niet doen.
Ook als ik de hele link ‘pak’ krijg ik te zien, dat ik in moet loggen.
Totaal aantal Berichten: 5472
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
XBXG schreef:Het was een goed georganiseerde en goed bezochte meeting. Heel wat mensen hebben hun BX eens op de brug gehad en er werd behoorlijk wat gesleuteld.
Goh, der staat een non hydraulische Citroën op de foto…
Ik ben even Bx-en gaan spotten gisteren. En ik moet zeggen dat het wel leuk was om er rond te kijken. Weer eens in een BX gereden, deze keer van BasisBiX, en je merkt het verschil als je later met de Xsaar de zelfde route rijdt….
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Emiel, thanks nog voor de check!
- BX 16V MK2
@ GWHENDRIKS: ah dat was jij, nu vat ik ‘m!
woutersmits schreef:Emiel, thanks nog voor de check!
No problemo Hans!
GWHENDRIKS2 schreef:XBXG schreef:Het was een goed georganiseerde en goed bezochte meeting. Heel wat mensen hebben hun BX eens op de brug gehad en er werd behoorlijk wat gesleuteld.
Goh, der staat een non hydraulische Citroën op de foto…
Jij hebt dan ook een hele mooie Xsara Coupé, die het zeer waard om gefotografeerd te worden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX