2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Voorstellen, en een vraag
J. J.
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 24-07-2008

- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
Gepost: 10 november 2009 11:37 AM
  [ # 16 ]

Igorov bestuurt tegenwoordig een Renault Twingo RS.
Te zien op het Autoweek forum.

Profiel  
 
j-wvb
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1228
Geregistreerd: 21-06-2008

- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Gepost: 10 november 2009 12:10 PM
  [ # 17 ]

dan doe mij toch maar een VTS

maarja, misschien heeft hij ook al problemen gehad met de xsara en is dat wel de reden van verkoop

Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?

doei   points   doei

Profiel  
 
J. J.
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 24-07-2008

- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
Gepost: 10 november 2009 05:22 PM
  [ # 18 ]

Ik zat tijdens een ritje in Heusden op de achterbank van deze VTS,
met Jan-Willem en Igorov als bestuurder resp. navigator.

Deze Xsara ligt naar mijn gevoel een stuk strakker op de weg dan de mijne,
Ik weet niet of ze hetzelfde onderstel hebben, of dat het verschil in gevoel
komt door de wielen die er onder zitten.

Igorov zei dat de VTS verder helemaal standaard was. Dan is nog de vraag
of de veren enz. hetzelfde zijn als onder de phase 3 VTR’s van Arjan en mij.

Wellicht biedt de volgende meeting duidelijkheid?!

Profiel  
 
r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1146
Geregistreerd: 16-09-2007

Gepost: 10 november 2009 05:30 PM
  [ # 19 ]

Ik denk ook niet de VTR hetzelfde onderstel heeft als de VTS.

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 10 november 2009 06:29 PM
  [ # 20 ]

Dan is hij er wel zwaar op achteruit gegaan van zoon gave vts naar een renault twingo hahahah

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
J. J.
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 24-07-2008

- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
Gepost: 10 november 2009 06:56 PM
  [ # 21 ]

Weet ik niet, dat ding is gloedjenieuw.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43331
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 10 november 2009 06:59 PM
  [ # 22 ]

ontopic heren, ontopic aub!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
J. J.
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 24-07-2008

- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
Gepost: 10 november 2009 07:20 PM
  [ # 23 ]

Pardon.

Deze auto zat vol met aftermarket electronica zoals een navigatiesysteem en een ipod die met een doorgetrokken kabel onder de middenarmsteun op de achterbank lag.

Wellicht zijn deze zaken iets te gehaast verwijderd met storingen als gevolg?

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 10 november 2009 07:59 PM
  [ # 24 ]

Ja als het echt slecht verwijderd was waren die storingen wel eerder naar boven gekomen lijkt mij!

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27939
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 november 2009 08:51 PM
  [ # 25 ]
J. J. schreef:

Igorov zei dat de VTS verder helemaal standaard was. Dan is nog de vraag
of de veren enz. hetzelfde zijn als onder de phase 3 VTR’s van Arjan en mij.

Wellicht biedt de volgende meeting duidelijkheid?!

Ik houd het voorlopig op de 17” banden, misschien zijn ze ook breder dan de standaard 195. Dit bijt dan veel meer dan 15” met 195 breed.

Ik geloof niet dat ik veel verschil merk met mijn type 3 VTR tov de type 3 VTS waarin ik gereden heb Wink

Profiel  
 
GeertW
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 08-11-2009

Gepost: 10 november 2009 09:29 PM
  [ # 26 ]
Arjan Verkade schreef:
J. J. schreef:

Igorov zei dat de VTS verder helemaal standaard was. Dan is nog de vraag
of de veren enz. hetzelfde zijn als onder de phase 3 VTR’s van Arjan en mij.

Wellicht biedt de volgende meeting duidelijkheid?!

Ik houd het voorlopig op de 17” banden, misschien zijn ze ook breder dan de standaard 195. Dit bijt dan veel meer dan 15” met 195 breed.

Ik geloof niet dat ik veel verschil merk met mijn type 3 VTR tov de type 3 VTS waarin ik gereden heb Wink

Onder de auto liggen nu idd 205/40 “17 bandjes, wat er toen onder lag weet ik uiteraard niet. Wel weet ik dat toen ik zondag afgesleept werd zonder stuurbekrachtiging, je het toch behoorlijk merkt :p

In ieder geval is de auto weer terug van de garage, de krukassensor was kapot. Deze is vervangen en nu rijdt hij weer als vanouds..

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27939
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 november 2009 09:35 PM
  [ # 27 ]

Gelukkig is de oorzaak gevonden.
Sensoren kunnen het altijd begeven, daar zou ik me verder niet druk om maken Wink

Gewoon weer lekker rijden!

Profiel  
 
J. J.
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 24-07-2008

- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
Gepost: 10 november 2009 10:12 PM
  [ # 28 ]

Gebeurt bij iedereen wel eens:

Alleen was het wel lastig sturen voor mij zonder stuurbekrachtiging op die Italiaanse bergpaadjes afgelopen zomer.

Profiel  
 
Igorov
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 07-11-2004

Gepost: 26 november 2009 02:13 AM
  [ # 29 ]

Hallo allemaal, in het bijzonder Geert,

helemaal geweldig dat de Xsara weer een liefhebber gevonden heeft! Wat betreft alle genoemde “probleempjes” kan ik erg kort zijn: die waren er niet! Toen ik de auto inruilde was deze in smetteloze staat. Er was helemaal niets mis mee.

Ik hem met pijn in het hart verkocht vanwege verscheidene redenen, waaronder het rendement op een Xsara (ook een VTS). Hier was ik zo klaar mee na al twee andere Xsara’s te hebben gereden, omdat het voor mij heel erg veel geld ging kosten na verloop van tijd.

Daar komt bij dat ik bij Renault een prima deal heb kunnen sluiten waardoor ik nu een splinternieuwe Twingo RS rijd, geloof mij; deze rijd rondjes om de VTS, al is het maar door de wegligging. Wink Ik ben er niet op achteruit gegaan, integendeel!

Mocht je nog wat info willen, mail of stuur een PB.

Groeten,

Igor (Igorov)

Profiel  
 
GeertW
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 08-11-2009

Gepost: 26 november 2009 06:25 PM
  [ # 30 ]
Igorov schreef:

Hallo allemaal, in het bijzonder Geert,

helemaal geweldig dat de Xsara weer een liefhebber gevonden heeft! Wat betreft alle genoemde “probleempjes” kan ik erg kort zijn: die waren er niet! Toen ik de auto inruilde was deze in smetteloze staat. Er was helemaal niets mis mee.

Ik hem met pijn in het hart verkocht vanwege verscheidene redenen, waaronder het rendement op een Xsara (ook een VTS). Hier was ik zo klaar mee na al twee andere Xsara’s te hebben gereden, omdat het voor mij heel erg veel geld ging kosten na verloop van tijd.

Daar komt bij dat ik bij Renault een prima deal heb kunnen sluiten waardoor ik nu een splinternieuwe Twingo RS rijd, geloof mij; deze rijd rondjes om de VTS, al is het maar door de wegligging. Wink Ik ben er niet op achteruit gegaan, integendeel!

Mocht je nog wat info willen, mail of stuur een PB.

Groeten,

Igor (Igorov)

Hallo Igor,

Probleempjes kun je het amper noemen, aan elke auto van deze leeftijd gaat wel een keer iets kapot. Het blijven tenslotte toch auto’s Wink

Ik ben tot op heden in ieder geval een tevreden (nieuwbakken) citroen rijder!

Mocht er trouwens nog iemand een setje winterbanden incl. velgen hebben liggen, hoor ik het graag via PB.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook