68 van de 130
« Eerste  < Vorige 66 67 68 69 70 Volgende >  Laatste »
   
ID/DS te koop
guazzi
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 25-11-2013

Gepost: 02 december 2013 02:12 PM
  [ # 1006 ]

Die in Breda ga ik binnenkort maar eens bekijken.

Helaas kan ik deze niet bekijken voor het einde van de veiling (staat in paterswolde)..........dus daar durf ik niet aan (of woont er hier iemand in paterswolde??):

http://veiling.catawiki.nl/kavels/244373-citro-n-ds-break-1970?previous=

heeft de gastank achterin de kofferbak, die zit dus vol. En verder schade rechts-achter.

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7580
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 02 december 2013 02:40 PM
  [ # 1007 ]

Voor zover op de foto’s te zien zit er veel werk (veel uren) in herstel van van het achterdeel (rond achterzijruiten). Ik zou daar niet te veel tijd aan besteden.

Profiel  
 
guazzi
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 25-11-2013

Gepost: 02 december 2013 04:25 PM
  [ # 1008 ]

dat was mijn gedachte ook. Ik heb ook nog andere fotoos gekregen. er is onder andere roest onder de voorrtuit op te zien is en volledig onbruikbare kofferbak.

Profiel  
 
guazzi
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 25-11-2013

Gepost: 16 december 2013 11:29 PM
  [ # 1009 ]

Kihon in wageningen heeft er een paar staan. Iemand bekend met dat bedrijf?

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7580
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 17 december 2013 12:26 AM
  [ # 1011 ]

Als die beige zo mooi is als die lijkt dan is ie niet duur.

En Kihon ken ik niet, maar beide breaks zijn een niet bijster origineel. Hoeft niet erg te zijn als je dat niet zo uit maakt. Op de foto lijken ze beiden wel redelijk.

Profiel  
 
CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-10-2007

- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 11 januari 2014 12:51 PM
  [ # 1012 ]

De blauwe 66-er pallas die jaren bij DSadvies heeft gestaan staat nu bij de 3de handelaar..(voor zover ik deze DS heb kunnen volgen) voor serieus veel geld..

http://www.ruylclassics.nl/citroen12.htm

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 januari 2014 01:03 PM
  [ # 1013 ]

Aardige bak met geld voor een auto die eigenlijk overgespoten zou moeten worden om hem echt netjes te krijgen.
Wel eerste lak, maar ja hoe lang kan je daar nog mee vooruit zonder grote roestplekken.

Profiel  
 
demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 11 januari 2014 01:05 PM
  [ # 1014 ]

Vind ik ook, voor dat geld mag (moet) ie perfect zijn vind ik.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 januari 2014 01:11 PM
  [ # 1015 ]

Een auto die nog 100% origineel en ongerestaureerd is vaak ook veel waard.
Alleen, ik weet niet of dit de juiste prijs is voor deze auto Wink

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 11 januari 2014 01:14 PM
  [ # 1016 ]

Maar deze auto is absoluut een keer overgespoten. En als ik nu de staat van de lak zie en zie wat er rond die sierlijsten aan het opkomen is zou ik geen 32 ruggen voor lappen.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27884
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 11 januari 2014 01:23 PM
  [ # 1017 ]
Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 11 januari 2014 01:59 PM
  [ # 1018 ]

Belachelijk veel geld voor zo’n auto die duidelijk al een keer overgepoten is en verre van strak, lijkt wel een mandarijn en kennelijk zijn de lijsten er toen niet af geweest.

Die lijsten zitten ook niet goed, links voor en rechts achter zit te hoog en ik ben benieuwd naar hoe de bodem is.

Profiel  
 
H@ns
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5376
Geregistreerd: 24-05-2010

Gepost: 11 januari 2014 02:34 PM
  [ # 1019 ]

Toch twijfel ik eraan dat de auto helemaal is overgespoten.
Ik kan me nog van lang geleden (ja, 1967 of daar omtrent) herinneren dat de laklaag wat “mandarijnig” aangebracht was op de nieuwe auto van m’n vader.
Andere details lijken namelijk wel de originele lak te hebben, bijvoorbeeld de naad bij de koplampen. Verder zie je ook nergens een spuitnevel op de rest van de koets.
Die roest achter de strips is ook berucht bij de originele laklaag.
Ik vind het wel een erg mooie auto, maar ik denk ook dat de prijs wel erg hoog is.
Maar dan nog iets, de ‘66-er DS21 had toch al LHM?

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 11 januari 2014 02:49 PM
  [ # 1020 ]

Even terzijde als het mag, dat lak spuiten lijkt nog een heel probleem te zijn, ook bij nieuwe auto’s. Ik zie nieuwe Renaults en Peugeots die zo strak zijn als een plaat glas en nieuwe Opels die op een sinaasappel lijken.

Het plaatselijk spuiten van zo’n DS kan ook prima en de overgang is weg te polijsten. Het spuiten zelf is een kwestie van de goede verhouding tussen lak en verdunning, de temperatuur van de spuitcabine en de skills van de man die het doet en dat kan loeistrak.

De sierlijsten moeten er gewoon altijd af, de altijd aanwezige roest daar onder echt weg halen en uitbannen en als je ze er dan weer op zet met de juiste kit roest het nooit meer.

Voor 35 grote flappen verwacht ik daarin perfectie.

Profiel  
 
 
68 van de 130
« Eerste  < Vorige 66 67 68 69 70 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook