mark sm schreef:een cabrio http://www.leboncoin.fr/voitures/216635895.htm?ca=17_s verkoper gemaild: 30000 euro
[edit moderator]link gefikst[/edit moderator]
Als er originele papieren bij zitten dan zijn alleen de papieren het al bijna waard
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Maar ben ik nou de enige hier die haar niet mooi vindt? Zeldzaam is ze zeker, maar ik vind een gewone berline een stuk mooierder.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
benjamin schreef:mark sm schreef:een cabrio http://www.leboncoin.fr/voitures/216635895.htm?ca=17_s verkoper gemaild: 30000 euro
[edit moderator]link gefikst[/edit moderator]
Als er originele papieren bij zitten dan zijn alleen de papieren het al bijna waard
Verkoper een mailtje gestuurd…Er klopt weer geen hol van. Chassis is van een model van na 1965, want 5 wielmoeren. Niet van een 63’er dus, chassisnummer is ook niet van een cabrio… 30k voor een pakhuis met onderdelen waar je niets aan hebt dus.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Han S schreef:
Maar ben ik nou de enige hier die haar niet mooi vindt? Zeldzaam is ze zeker, maar ik vind een gewone berline een stuk mooierder.
Helemaal mee eens! Ik vind het een afschuwelijk lelijk wanstaltig gedrocht, ik zou er nog geen meter in willen rijden….
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik vind het prachtig. Alles van Chapron is gewoon helemaal geweldig
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Waterman dat ben helemaal met je eens.
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Smaken verschillen, gelukkig maar…
(Off topic)
Persoonlijk vind ik dat de vormgevers van Citroën destijds perfect werk hebben geleverd. Veel toevoegingen of veranderingen doen naar mijn idee afbreuk aan de vorm. Stropdassen, teveel sierstrippen, opendaken met zo’n zwarte ‘plak’ op het dak, het tast allemaal de perfecte vorm aan. Het mooist vind ik een simpele, kale ID.
In mijn vorige post was ik wel een beetje te cru, sorry daarvoor, maar bij dit model vind ik dat de verhoudingen helemaal zoek zijn, het lijkt een combinatie van twee heel verschillende auto’s. De cabriolet vind ik daarentegen een veel beter ontwerp, vooral met de kap open.
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Van mij mag je alles mooi vinden, de voorkant lijkt verdacht veel op een DS:
Maar de achterkant is wat mij betreft geheel mislukt, dat veel de grote ruit, de originele bumper die daar onder een stuk Peugeot 404 lijkt te zijn geplakt, ik kan het niet mooi vinden.
De cabrio van Chapron is idd geniaal.
waterman schreef:benjamin schreef:mark sm schreef:een cabrio http://www.leboncoin.fr/voitures/216635895.htm?ca=17_s verkoper gemaild: 30000 euro
[edit moderator]link gefikst[/edit moderator]
Als er originele papieren bij zitten dan zijn alleen de papieren het al bijna waard
Verkoper een mailtje gestuurd…Er klopt weer geen hol van. Chassis is van een model van na 1965, want 5 wielmoeren. Niet van een 63’er dus, chassisnummer is ook niet van een cabrio… 30k voor een pakhuis met onderdelen waar je niets aan hebt dus.
Dan kun je nog beter een berline laten verchoppen bij Speaker in Duitsland, ben je het ook kwijt maar dan heb je wel een hele leuke neppert
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
JanO schreef:Smaken verschillen, gelukkig maar…
(Off topic)
Persoonlijk vind ik dat de vormgevers van Citroën destijds perfect werk hebben geleverd. Veel toevoegingen of veranderingen doen naar mijn idee afbreuk aan de vorm. Stropdassen, teveel sierstrippen, opendaken met zo’n zwarte ‘plak’ op het dak, het tast allemaal de perfecte vorm aan. Het mooist vind ik een simpele, kale ID.
In mijn vorige post was ik wel een beetje te cru, sorry daarvoor, maar bij dit model vind ik dat de verhoudingen helemaal zoek zijn, het lijkt een combinatie van twee heel verschillende auto’s. De cabriolet vind ik daarentegen een veel beter ontwerp, vooral met de kap open.
Hoezo cru ? Dat is toc gewoon jouw mening, en daar heb jij zelfs recht op
Maar sierstrippen op een DS zijn helemaal de bom man, vooral een compleet Robri pakket en hele foute Robergels eronder, geiler kan ik het niet bedenken hoor, doe er een hondje met knikkebol bij op de hoedenplank en een vaasje met kunstbloemen met zo’n zuignapje op het dashboard en je bent helemaal klaar voor de grote reis richting het zuiden
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Nog iemand interesse in een oud schijthok trouwens ?
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
Ook heerlijk fout deze DS cabrioeend
http://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/ds-eend-cabrio-91234271.html?q=ds
When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!
benjamin schreef:JanO schreef:Smaken verschillen, gelukkig maar…
(Off topic)
Persoonlijk vind ik dat de vormgevers van Citroën destijds perfect werk hebben geleverd. Veel toevoegingen of veranderingen doen naar mijn idee afbreuk aan de vorm. Stropdassen, teveel sierstrippen, opendaken met zo’n zwarte ‘plak’ op het dak, het tast allemaal de perfecte vorm aan. Het mooist vind ik een simpele, kale ID.
In mijn vorige post was ik wel een beetje te cru, sorry daarvoor, maar bij dit model vind ik dat de verhoudingen helemaal zoek zijn, het lijkt een combinatie van twee heel verschillende auto’s. De cabriolet vind ik daarentegen een veel beter ontwerp, vooral met de kap open.Hoezo cru ? Dat is toc gewoon jouw mening, en daar heb jij zelfs recht op
Maar sierstrippen op een DS zijn helemaal de bom man, vooral een compleet Robri pakket en hele foute Robergels eronder, geiler kan ik het niet bedenken hoor, doe er een hondje met knikkebol bij op de hoedenplank en een vaasje met kunstbloemen met zo’n zuignapje op het dashboard en je bent helemaal klaar voor de grote reis richting het zuiden
Je vergeet nog de rol wc-papier met zo’n gehaakt hoedje er om heen
Dat knikkebollende hondje vind ik dan wel weer leuk, ook al heb ik geen Opel Ascona die naar sigaren stinkt…
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Vandaag wou ik maar eens een Ds laten zien in de “hogere prijsklasse”
http://www.leboncoin.fr/voitures/220721769.htm?ca=12_s
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Waarschijnlijk uitgeschoten met de nullen….
Citroen!