47 van de 131
« Eerste  < Vorige 45 46 47 48 49 Volgende >  Laatste »
   
ID/DS te koop
GeraldDSuper
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 586
Geregistreerd: 24-06-2005

- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Gepost: 21 februari 2013 09:44 AM
  [ # 691 ]

Leuke auto. Zeker in de combi IE en non-Pallas. Staat ook op http://www.dsclub.nl, volgens mij.

Profiel  
 
CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1420
Geregistreerd: 19-10-2007

- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 21 februari 2013 02:06 PM
  [ # 692 ]

Ja dat is em!

Moet wel zeggen dat die DS er niet zo goed uit ziet als op de foto doet lijken. Maar dat zal de rede zijn dat de verkoper mij een lagere prijs noemde dan wat in de advertentie staat. voor 5500 heb je em wel denk ik.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27927
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 21 februari 2013 07:51 PM
  [ # 693 ]
GeraldDSuper schreef:

Leuke auto. Zeker in de combi IE en non-Pallas. Staat ook op http://www.dsclub.nl, volgens mij.

Waarom vind je dat eigelijk een leuke combi?
Een Pallas bied toch alleen maar meer waarde tov een non Pallas? Beter stoelen en isolatie etc…

Ik begrijp wel dat het een veel zeldzamere verschijning is, meestal werd een injectie verkocht in een Pallas uitvoering.

Hier staat overigens een soort vergelijkbare auto qua budget, maar dan een 23 IE in Pallas uitvoering:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citroen/m643804370-citroen-ds-ds-23-inj-pallas-inj-1973.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Deze stond van de zomer nog voor 11,5 k te koop.

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 21 februari 2013 10:04 PM
  [ # 694 ]

Ik ben het wel met GeraldDSuper eens hoor. Non-Pallas hydraulique met een vlotte motor is toch eigenlijk wel de leukste DS. Alleen dan weer jammer dat er gas in zit - blijft er van het extra vermogen van de injectie niets over en bovendien risico dat ‘t spul door te weinig gebruik ook uiteindelijk niet meer functioneert. Da’s dan weer jammer. Maar goed, voorlopig hou ik ‘t even bij de CX.
Die 23IE met vijfbak is natuurlijk de ultieme snelweg DS, opeens kreeg de DS daarmee alsnog het imago van een road burner.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27927
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 21 februari 2013 10:17 PM
  [ # 695 ]
break23m schreef:

Ik ben het wel met GeraldDSuper eens hoor. Non-Pallas hydraulique met een vlotte motor is toch eigenlijk wel de leukste DS.

Waarom dan leuker als een Pallas? Wink
Of alleen maar omdat het lichter is?

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 21 februari 2013 10:28 PM
  [ # 696 ]

Nee, mooier, simpeler, puurder. Minder ‘gedoe’ aan de buitenkant, gewoon lakwerk in het zicht aan de binnenkant. Meer rij-ijzer dan huiskamer op wielen. Wil niet zeggen dat ik een goede Pallas met een leuke specificatie zou laten lopen tegen de tijd dat ik weer op zoek ga naar een DS hoor.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43297
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 21 februari 2013 10:32 PM
  [ # 697 ]

De snelste, fijnste en meest debiele ds die ik ooit voor mezelf had was een 67’er ID19b met een DS23 injectie motor met cx 2400 gti kop en uitlaatspruitstuk, 5 bak met een 5e versnelling van een Dsuper. Woog niets, ging als de rook en niemand had het door.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10322
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 21 februari 2013 10:35 PM
  [ # 698 ]

Wat is het verschil tussen een 23ie kop en een 2400 gti kop? Zo op het oog zien ze er hetzelfde uit.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43297
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 21 februari 2013 10:36 PM
  [ # 699 ]

Grotere uitlaatklepjes Cool en het spruitstuk (uitlaat) is veel gunstiger.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10322
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 21 februari 2013 10:38 PM
  [ # 700 ]

Ik snap het. Was de ANWB trouwens ook maar zo snel!

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Schoot
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 94
Geregistreerd: 09-06-2009

- CX Athena
- XM 2.0 16V Berline
Gepost: 21 februari 2013 11:56 PM
  [ # 701 ]
waterman schreef:

De snelste, fijnste en meest debiele ds die ik ooit voor mezelf had was een 67’er ID19b met een DS23 injectie motor met cx 2400 gti kop en uitlaatspruitstuk, 5 bak met een 5e versnelling van een Dsuper. Woog niets, ging als de rook en niemand had het door.

gimme

He had a great devotion to the Goddess Athena, who he believed guided him at key moments in his life (Proclus, 412 AD)

Profiel  
 
dsuper73
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 28-06-2007

Gepost: 23 februari 2013 01:55 PM
  [ # 702 ]

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220473/

dsuper 21 1973
bx 16 1993
bx 16v 1991
bx custom 1990

Profiel  
 
JanO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 680
Geregistreerd: 27-08-2006

Gepost: 23 februari 2013 05:28 PM
  [ # 703 ]

De volgende fouten zijn geconstateerd:
U heeft geen toestemming om dit uit te voeren

??? Link werkt niet bij mij….

XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand cry
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders

https://picasaweb.google.com/103064345882443643149

Profiel  
 
Cire
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1595
Geregistreerd: 27-06-2010

- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Gepost: 23 februari 2013 07:46 PM
  [ # 704 ]
Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4925
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 23 februari 2013 09:21 PM
  [ # 705 ]

Bij mij ook niet, maar vanmorgen nog wel en het gaat over een D Super 5 welke op dit forum te koop is voor 2000 euro:

Profiel  
 
 
47 van de 131
« Eerste  < Vorige 45 46 47 48 49 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook