nog een paar met een beetje werk..
http://www.leboncoin.fr/vi/80397898.htm?ca=17_s
en nog iemand TRX bandjes nodig?
Totaal aantal Berichten: 615
Geregistreerd: 19-01-2009
- CX 25 GTi Turbo 2
Die TRX’en zijn wel net een smalle maat..
Ex: CX 22 TRS
Er zit wel zo’n mooie vert papyrus bij. Beetje werk, maar dan heb je wel wat !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Laurensvzb schreef:Die TRX’en zijn wel net een smalle maat..
Ja dat dacht ik al, maar ik heb echt de ballen verstand van banden..
waterman schreef:Een Turbo2 dieselblokje verschilt op 20 punten van een Turbo1 dieselblokje
laat ons ook even weten wat de verschillen zijn
in ieder geval: :
sproeier’s onder in blok
drijf-stang lagers
zuigers
brandstof pomp en verstuivers
turbo
cyl kop
en verder ??
Totaal aantal Berichten: 43292
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
krukas, het blok zelf, de oliekanalen in het blok, de oliepomp en nog wat zaken die ik niet meer uit het hoofd en er in dit topic ook niet toe doen. Overigens is de cilinderkop van alle 2500 diesel met riem-distributie gelijk.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27926
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
yke schreef:Laurensvzb schreef:Die TRX’en zijn wel net een smalle maat..
Ja dat dacht ik al, maar ik heb echt de ballen verstand van banden..
Het minimale wat er onder een CX geleverd is zijn 190ers. Die zitten standaard op de GTi’s
De GTi Turbo veries hadden standaard 210’s, die erg lastig te vinden zijn.
Zelf heb ik 190ers voorop, en 220’s achter, dat is het de breedste TRX die in 390 gemaakt is en past op een CX zover mij bekend is.
Jammer dat het geen 190’s zijn, anders heb je er voor een GTi een leuk setje aan voor een nette prijs.
Overigens heb ik deze maat ook nog niet eerder te koop zien staan!
Iemand nog een originele nederlandse 76-er
http://link.marktplaats.nl/296237883
groet
Wouter
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Orgineel? Omgekat zal je bedoelen!
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Heeft in ieder geval de verkeerde soort type plaatjes op de kofferklep en de verkeerde wieldoppen voor een 76 pallas.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 43292
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Die cx heb ik in 2001 moeten taxeren. Het is een 84-er 2500 diesel waar een of andere beun het nummer van een 2200 in gerost heeft. Dat heeft ie ook nog fout gedaan: het nummer klopte niet met het kenteken, waardoor IK niet ging tekenen voor de afgifte van het raport. Daar is toen serieus veel gezeik over geweest…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Yep, en een verkeerde grille, en rubber strips op de bumpers, en een spoiler…
Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
mmmmm is dus een heeeeele foute CX. Wat zou er allemaal mis zijn met die BMW of de aanbieder van die auto’s
Mark
CX 2000 pallas ‘78
En ik maar denken dat het wel een leuke CX is .........
schaam, schaam ops:
groet wouter
En wel fraaie XM stoelen in de Beamer…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!