Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik ga maar eens heel zuinig zijn op mijn auto.
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die hele dure CXen in Duitsland staan toevallig allemaal wel bij hetzelfde bedrijf…
Vraagprijs betekend ook niet dat ze voor die prijs weg gaan, of wellicht export voor rijke verzamelaars.
Ik denk ook niet dat als je een CX voor 32k koopt je hem in NL voor 32k getaxeerd en verzekerd krijgt.
Heeft er al iemand een CX met een taxatie van boven de 20k in NL?
Totaal aantal Berichten: 9354
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ik heb um voor 1000 gekocht….
En de taxatie staat nu op 17.500
Dus het kan wel
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ja taxaties tussen de 15 en 20k daar ken ik er wel meer van…
Verkopen boven de 10k is ook geen uitzondering meer.
Dat is het op het moment de markt voor een hele nette CX in gewilde uitvoering.
Totaal aantal Berichten: 1354
Geregistreerd: 08-01-2005
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- Xantia Break 1.8i 16v
- C5 2.0i 16v break
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Arjan Verkade schreef:Die hele dure CXen in Duitsland staan toevallig allemaal wel bij hetzelfde bedrijf…
Vraagprijs betekend ook niet dat ze voor die prijs weg gaan, of wellicht export voor rijke verzamelaars.Ik denk ook niet dat als je een CX voor 32k koopt je hem in NL voor 32k getaxeerd en verzekerd krijgt.
Heeft er al iemand een CX met een taxatie van boven de 20k in NL?
Mijn serie 1 GTi Turbo is getaxeerd op 22500,- door een erkend Belgisch expert.
Ik heb hem trouwens volledig vrij gelaten in zijn waardebepaling en geen prijzen vermeld…
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat is erg netjes!
Ik weet eigenlijk niet hoe de marktprijzen in BE zijn vergeleken met NL.
Daarnaast is het verhaal van de CX natuurlijk ook relevant, neem aan erg originele auto met misschien lage km stand?
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Die van mij is met wisselmotor en -bak (het was een Prestige automaat en de techniek is nu conform Prestige Turbo 2) en niet perfect spuitwerk op 14500 getaxeerd. Gelukkig dus geen museumstuk, dan zou ik er de weg niet meer mee op durven
Totaal aantal Berichten: 1354
Geregistreerd: 08-01-2005
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- Xantia Break 1.8i 16v
- C5 2.0i 16v break
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Arjan Verkade schreef:Dat is erg netjes!
Ik weet eigenlijk niet hoe de marktprijzen in BE zijn vergeleken met NL.
Daarnaast is het verhaal van de CX natuurlijk ook relevant, neem aan erg originele auto met misschien lage km stand?
Marktprijzen liggen in België de laatste jaren op hetzelfde niveau als in Nederland.
De auto is volledig origineel en gerestaureerd en heeft dik 35000km op de klok, het was de prive auto van Bernard Meurisse (verongelukte Noord Franse rallypiloot) maar dat laatste heb ik bewust niet vermeld aan de taxeur.
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
mbender schreef:Een diesel met airco uit 1976 lijkt mij wel uniek, als dat interieur nog een beetje netjes is kan het best zeldzaam zijn
Het interieur is heel erg netjes. Er loopt nu een draadje op FB. Met aftermarket airco.
Totaal aantal Berichten: 580
Geregistreerd: 19-05-2006
- CX 2500 turbodiesel limousine
- 2CV AZU
- 2CV AK 400
- Berlingo 1900 D
https://link.marktplaats.nl/m1616383295
Per toeval deze cx vorige week gezien en bekeken….
Dit is een behoorlijke mooie roest vrije cx! en een lage kilometerstand.
Ook een boel onderhoud gedaan!
Het is dat ik genoeg auto’s heb…..
azu 1973
ami 6 1965
ami 6 1968
2cv azam 1963
Cx 20re
berlingo
dyane4
Interessant draadje. Ikzelf zocht deze zomer naar een CX Break. Heb alles afgespeurd en daarmee ook de grote rangte in prijzen gezien. Mooie breaks vond ik niet echt in NL, maar wel in Duitsland, Oostenrijk. Daar zijn prijzen van 10-20 gangbaar. Ook wel een keer 10k geboden op een hele mooie van 18k, maar dat ging m niet worden. ‘Heb wel het idee dat ze lang te koop staan tegen zulke prijzen.
Het trekt ook de onderkant mee omhoog. Een matige kost al gauw meer dan 5k.
Mijn projectdrang en bovenstaande prijzen deed mij besluiten om voor €750 een opknapper te kiezen uit Frankrijk. Nog geen spijt van!
Totaal aantal Berichten: 1354
Geregistreerd: 08-01-2005
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- Xantia Break 1.8i 16v
- C5 2.0i 16v break
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Dat is weinig geld voor een Prestige T2, er is uiteraard wel wat werk aan maar verder toch wel netjes origineel.
Verkeerde bandenmaat vooraan en deze zijn ook uitgedroogd, spijtig dat het een kat versie is die dik 10pk en een pak koppel mist tov van kat loze versie.
Anders zou ik beginnen nadenken
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
Iemand bekend / meer informatie over deze Athena ? ( toch al 10 jaar op Nederlands kenteken )
https://link.marktplaats.nl/m1611656359
Kenteken 48-NDB-5
Dsuper5 ‘71, AZU 250 ‘75, TA 11BL ‘49, Gs ‘77 CX2000 super ‘78
[mod] onzinquote gewist [/mod]
Ik ben bij de Athena wezen kijken en een proefrit gemaakt. Leuke auto, met werk aan de koets (wat laswerk en een spuitbeurt). Uiteindelijk ben ik voor een andere gegaan omdat die mij meer aansprak