Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Die foto met die spaakvelgen heb ik in ieder geval al eerder gezien, weet niet meer of dat op Leboncoin was.
Maar lijkt me wel een hele mooie auto…. Als ik geld had…
Totaal aantal Berichten: 6496
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Zou best kunnen, er zitten Franse platen op.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Robin Visser schreef:De spiegels, de kleur gris espadon en ter bevestiging, dat de auto uit 1985 komt, leiden tot de conclusie. Er zit een nieuwe uitlaat en airco op. De auto lijkt roestvrij te zijn. Bovendien voor weinig. Eeen setje bumpers lijkt me wel te regelen. Als het interieur ook goed is, een leuke basis lijkt me.
Er klopt wel meer niet
Serie 2 grille. Type plaatje op de achterklep zitten verkeerd om. En het T logo op de motorkap mist.
Wel weer serie 1 strips.
Van de achterwiel afdekplaten twijfel ik nog of het serie 1 of 2 platen zijn…
Volgens mij missen ook de dorpel kappen, of is dat normaal bij een serie 1?
Ik ga er wel vanuit dat het een serie 1 (tussenmodel) Turbo is. Maar er zitten toch aardig wat serie 2 delen op.
Mag ik mijn CX hier ook te koop aanbieden?
al heb ik dat natuurlijk bij deze al een beetje gedaan….!
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Nopez, je eigen auto aanprijzen mag niet…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Pimmus schreef:Mag ik mijn CX hier ook te koop aanbieden?
al heb ik dat natuurlijk bij deze al een beetje gedaan….!
Je mag hier zelfs een appart topic voor je CX openen: http://www.citroen-forum.nl/index.php/forums/viewforum/6/
En hier op de markt een advertentie plaatsen: http://www.citroen-forum.nl/markt/
Thanks,
http://www.citroen-forum.nl/index.php/forums/viewthread/203271/
http://www.citroen-forum.nl/index.php/markt/advertentie/523
zal d’r dan maar verder niet aanprijzen hier…
ga vanaf feb. een Caddy rijden, joepie…..
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Pfff, zou je niet een andere baan zoeken…?
En voor wie geen haast heeft: een 2200 diesel…
haha nou dit was een beetje mijn eigen keuze….. *schaam*
Totaal aantal Berichten: 615
Geregistreerd: 19-01-2009
- CX 25 GTi Turbo 2
Een van de eerste 2400 GTi’s met bi-color leer, niet slecht zou ik zeggen…
Ex: CX 22 TRS
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Met die grote windschermen was volgens mij al voorbij gekomen.
Zeker icm met deze kleur zal je dat niet vaak zien.
Je zou bijna zeggen dat het geen nut zou hebbe om die ramen open te doen. Wat een grote windschermen..
Al het begin is lastig
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bhamjtcccqw1
Totaal aantal Berichten: 6496
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Arjan Verkade schreef:Robin Visser schreef:De spiegels, de kleur gris espadon en ter bevestiging, dat de auto uit 1985 komt, leiden tot de conclusie. Er zit een nieuwe uitlaat en airco op. De auto lijkt roestvrij te zijn. Bovendien voor weinig. Eeen setje bumpers lijkt me wel te regelen. Als het interieur ook goed is, een leuke basis lijkt me.
Er klopt wel meer niet
Serie 2 grille. Type plaatje op de achterklep zitten verkeerd om. En het T logo op de motorkap mist.
Wel weer serie 1 strips.
Van de achterwiel afdekplaten twijfel ik nog of het serie 1 of 2 platen zijn…
Volgens mij missen ook de dorpel kappen, of is dat normaal bij een serie 1?Ik ga er wel vanuit dat het een serie 1 (tussenmodel) Turbo is. Maar er zitten toch aardig wat serie 2 delen op.
Serie 1 had voor zover mij bekend geen kunststof dorpelplaten. Overgangstype volgens mij ook niet maar heb even geen folder bij de hand.
En dat die typeplaatjes verkeerd om zitten… Had Citroen daar dan echt een vast stramien voor na het loslaten van de rvs strip op het kofferdeksel van de eerste bouwjaren?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 943
Geregistreerd: 23-08-2005
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
reynder schreef:Al het begin is lastig
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bhamjtcccqw1
sorry, kan ik even niet volgen? Bedoel je dat het geen prestige is?