Ervaringen met winparts.nl ?
frank8265
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 22

- Berlingo 1.8i Multispace
Gepost: 24 november 2009 07:48 AM

A.s vrijdag kan ik m’n Berlingo ophalen en die wil ik een beetje een persoonlijke uitstraling geven.
Ik heb bij winparts.nl diverse aardige artikelen gezien.

Heeft hier iemand ervaringen met deze firma qua service, snelheid, kwaliteit, etc… ?
Of heeft iemand nog tips voor andere bedrijven waar je onderdelen en accesoires kan kopen?

Ik hoor het wel.

Groeten,

Frank

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 26 november 2009 01:49 PM
  [ # 1 ]

Snelheid is goed, word netjes verpakt binnen 1 a 2 dagen afgeleverd en je word tussentijds per email op de hoogte gehouden van je bestelling.

Zelf heb ik imitatie koplampen voor mijn vorige Xantia gekocht, past prima, alleen de stekker ging er erg lastig op. Wat materiaal betreft, prima spul, alleen constructie technisch is het zooi, volgende keer gewoon weer origineel.

Wat plaatwerk betreft, heb van een collega gehoord dat het dunner is en niet altijd even goed past.

Ik denk dat je met zaken als een grille, bumpersteunen enzo weinig mis mee kan gaan.

Profiel  

jschijvens
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 148

- Xsara Picasso 2.0 HDI
Gepost: 29 november 2009 06:23 PM
  [ # 2 ]

Tegenwoordig kun je op de site van winparts je kenteken invoeren. Je krijgt dan een lijst met onderdelen die zeker passen op je auto. Daaronder een lijst met onderdelen waarvan niet gegarandeerd kan worden dat het past. Houd dit goed in de gaten, en dan gaat er niets mis. Serieuze internetwinkel, alles wordt netjes verpakt, en snel opgestuurd. Een aanrader in mijn ogen.

“Sure it’s quiet, for a diesel. But that’s like being well-behaved… for a murderer.”

Kijk ook eens op: http://xsara-picasso.mijnalbums.nl/

Profiel  

frank8265
< 100 berichten
Rank

Gepost: 29 november 2009 08:21 PM
  [ # 3 ]

Ik heb inmiddels langs verschillende kanten positieve ervaringen gehoord en gelezen over winparts.
Dus hier ga ik zeker eens kijken voor benodigde onderdelen.

Bedankt voor de reacties.

Profiel  

robbie25cx
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 314

Gepost: 29 november 2009 08:23 PM
  [ # 4 ]

net ff wat recent aangeschafde producten gecheckt op prijs, maar denk dat je elders goedkoper bent….

Profiel  

frank8265
< 100 berichten
Rank

Gepost: 29 november 2009 08:34 PM
  [ # 5 ]

Vergeleken met online leveranciers of locale winkels?
Als je goeie online shops weet, houd ik me zeker aanbevolen. Goedkoper en toch kwaliteit is nooit weg natuurlijk. Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook